Gå til innhold

JAAAA

Nina 69  G91  J09  J10 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter nå her kl 0600 med en CB Digital hvor det står Gravid på. IHHHHHH. Er så glad, men har ingen å dele det med. Sambo er på fotballturnering med ene dattera og ligger nok i teltet sitt og sover søtt enda. Gjett om han får seg en fin overraskelse når han våkner da!!! Var til gyn på onsdag, innvendig ul og greier, fikk resept på Pergotime for å hjelpe på manglende el, men de trenger jeg visst ikke likevell.Jippi. Litt rart at ikke gyn så noen som helst tegn på graviditet da?? Men de kan vel kanskje ikke se det så tidlig?? Er jo bare ca 4 uker på vei. Har ikm i dag. Men den skal være borte i minst 9 mnd den nå.( Håper jeg da).Er litt nervøs etter MAen i jan, så det tar nok litt tid før gleden blir sluppet helt løs ja. Nei, nå har jeg babblet lenge nok. Lykke til dere andre. Drysser babystøv over alle som vil ha det.************************

Kommer nok til å holde meg her inne på bli gravid en stund til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, vil gjerne ha litt babystøv :)

Håper alt går bra denne gangen..... :)

Syns også det var rart at Gyn ikke kunne se noe, men kan jo hende det var for tidlig....

Skrevet

GRATULERER så mye med spiren!!!=) Så tidlig kan ikke en innvendig UL vise noe, jeg var til UL da jeg var 4+6 og det var såvidt han så en svart "prikk" =) Lykke til videre og ta godt vare på deg selv!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

De kan nok ikke se så mye med innvendig ultralyd så tidlig...Jeg var så svimmel at jeg nesten svimte av og hadde fryktelig vondt i magen da jeg var ca 4+2 og var på legevakta, ble sendt på gyn. der de kun så en fortykket slimhinne (eller noe sånt) og en positiv test da:) gjett om jeg ble positivt overrasket da...men det endte i SA...

Jeg tror du bare kan glede deg over at du er gravid nå:) dette går så bra atte:)

Skrevet

Hehe høres ut som min historie, det. Var hos gyn pga manglende el. Tok UL og så eggene ligge der klare for å slippes. Fikk også resept på pergo som jeg skulle bruke neste pp. Noen neste pp ble det ikke. Dagen etter timen hos gyn hadde jeg tydeligvis hatt eggløsning!!!! Oppdaget det på tempeskjemaet at noe var rart, så tilfeldigvis testet jeg den 19.mai og jammen var den ikke positiv :)

GRATTIS og lykke til!!!! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...