Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har handlet klær fra motherhood her som kan fortelle litt om hva det kostet og få varene sendt inn til norge..

Leste et sted inne på motherhood at hvis du f.eks handlet for mellom 100-300 dollar kostet det 70 dollar og få sendt det.

Kommer det toll i tilegg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat bestillt noen klær derifra. Det koster 45 dollar (ca 225 NOK) og skal visst ha 3-7 virkedager leveringstid. Er ikke sikker ang å handle for mellom 100-300 dollar da det jeg har bestillt kom på 44.97 dollar.

Skrevet

De er veldig greie å handle fra! Det tar et par dager bare, fra du bestiller til du har varene på døra. Jeg bestilte en søndag kveld, og fikk varene torsdagen. Syntes ikke portoen var avskrekkende, med tanke på hvor mye du sparer på dollaren når den står i en femmer. Jeg reagerte ikke på det ihvertfall.

Etter noen uker får du brev fra UPS som krever toll (og moms - husker ikke i farten). Tollen var ikke mange kronene.

Skrevet

Jeg lurer på hvordan størrelsene er?om de er normal eller om man må gå opp eller ned en størrelse fra det du vanligvis bruker:)

mye fint der inne gitt:)

Skrevet

Det er ei side inne på motherhood hvor det står mål i forhold til størrelsene. Jeg målte der, fant størrelsen som tilsvarte målene, og kjolen jeg bestilte passet, den!

Fram med målebåndet!

Skrevet

He he, takker! Må vel finne det fram da: )

Skrevet

Det kommer toll i tillegg på 25% + et tollgebyr på ca 70 kr. Uansett er klærne såpass rimelige og kvaliteten så god at det endte opp på en ok pris likevel.

Det eneste dumme var at blusene var litt små i størrelsen!

Skrevet

Det er vel 25% mva og ikke toll. Jeg trodde det var toll på klær også jeg men.

Skrevet

Se www.toll.no for tollbestemmelser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...