LilleBolla :) Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Trenger litt hjelp med denne delen Og dette er jo det beste stedet å spørre. Jeg sliter litt med å finne ut hvilken dag ca jeg har el, og håper på litt hjelp med å finne det ut. Jeg har altså mensen nå. Fikk det torsdag den 29, og har det i ca 5 dager. Er ikke så lenge siden jeg sluttet med pp, så er litt usikker på hvor regelmessig jeg har det. Men har det hver fjerde uke hittil. Noen som kan hjelpe meg litt med dette? Takk for alle svar jeg får.
Mamma for 3<3 Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hei:) Slik jeg har forstått det, så bør man regne at mensen kommer ca 14 dager etter EL. Og hvid du har syklus på 28 dager, så har du EL ca 14 dager etter 1 mens dag:)
LilleBolla :) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Så da har jeg det ca den 12 juni, hvir jeg ikke tar helt feil?
Mina06+Mats09 Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 hvis du går inn på babyverden.no så er det en eggløsningskalkulator der.. da kan du skrive inn første dag av siste mens og hvor mange dager du har i syklusen din, hvis du har fire uker i mellom som du sier over, har du en syklus på ca 35 dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå