Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Ikke videre morsomt å se ut som et klorebrett hver morgen, oppdager stadig nye sår på armene og leggene. Er sikker på at hvis jeg hadde sagt til noen at jeg hadde vært i krigen, så hadde de trod meg:P Læreren min spurte til og med om jeg drev med selvskading:-O (ikke morsomt) Sååå hva kan man gjøre? Binde hendene fast og håpe på det beste?? Jeg er allergisk mot parfyme og sliter med eksem, men selv om det er i "sjakk" så klør det...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Klipp ned neglene dine max, eller surr plasterteip rundt fingertuppene...
balsam Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 da jeg hadde eksem i tenårene måtte jeg sove med hansker.. slike mye pustende som man kjøper på apoteket... for da kunne jeg ikke klore meg selv... huff..håper du finner noe som hjelper.. er ikke godt!! sender en klem!!
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg ser ikke ut om dagen selv :-S klør så jeg blir gal, men eksemen min blir værre av pollenallergien da.. Du har ikke testet deg for det da? Er ikke så mye annet å gjøre enn å smøre armene og klippe neglene HELT korte, sove med genser er liksom ikke så veldig aktuelt i denne varmen kanskje
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 Neglene mine er korte, veeeeldig korte.. men det hjelper ikke, klør uansett jeg (i søvne altså)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 Har ikke pollenallergi, heldigvis, har nok fra før. Jeg sover faktisk med pysj, men det hjelper tydeligvis ikke det heller, for fingrene mine kommer frem til armene uansett, og klør!! Og leggene, herregud, er så flaut at jeg tør ikke annet enn å gå med lang bukse.. Jeg smører også, kanskje jeg må begynne å sette på vekkeklokken og smøre meg flere ganger i løpet av natten?
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Uff, stakkars Det er fælt når det er så ille! Synes ikke det er spesielt morro å gå i t-skjorte nå jeg heller, har store sår nedover armene, på skuldrene og brystet :-S eksemen er skikkelig ille nå både pga allergien og at jeg ikke får i meg nok næring. Men vi får trøste oss med det at sol hjelper da Har du prøvd å bandasjere da? når jeg er som værst så må jeg kline på en halv cm med krem og bandasjere rundt begge armene..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2008 Stakkars oss Mami, ikke noe kjekt altså. Men syntes veldig synd på deg, skal egentlig ikke klage, jeg er i hvertfall ikke kvalm.. bandasje har jeg prøvd, da så min kjære ut som en mumi når han våknet for den hadde jeg dratt av og kasetet på ham, hehe Hansker har jeg prøvd, nytter ikke det heller.. Jeg blir gal, men får prøve og smøre meg flere ganger i natt og se om det hjelper:)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Hehehe huff, skal ikke være enkelt du får prøve å smøre ofte om dagen også da vettu, sitte litt med våtbandasje en time om dagen eller noe også slik at du får tilført huden masse fuktighet
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Uff dette hørtes jo helt jævlig ut:( Kommer sikkert med et super teit tips nå, men hva med å smøre seg inn med hvitvask? (sånn som ungene smøres inn med ved vannkopper?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå