Gå til innhold

hjelp..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter virkelig..

Og alt er min skyld, for her kommer det..

Jeg har vært utro mot samboeren min ca 22 sept 2007.

Har ikke fortalt det og jeg angrer som bare det... for problemet er at jeg hadde en liten blødning noen dager etter den utroskapen som faktisk var i den tiden mensen bruker og komme.. (og menstrasjonen min har alltid vært kort) Så jeg tenkte da at da var det ingen fare, men nå kommer tvilen, er det virkelig mulig at han jeg hadde sex med da kan være barnefaren. huff jeg gråter meg i søvn og aner ikke om jeg skal fortelle det til min samboer...

For etter termin datoen min så skal barnet være unnfanget rundt den 10- 15 oktober...

Men man leser jo så mye om festelses blødninger osv.

Hjelp hva skal jeg gjøre?

Jeg fant heller ikke ut at jeg var gravid før i begynnelsen av desember så jeg er skikkelig frustrert nå...

 

Føler meg så skitten og stygg mot samboeren min som jeg faktisk elsker over alt. men jeg gjorde en stygg feil på en firma fest, vet det ikke er noen unnskyldning, men sånn er det nå...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte og skrive at vi hadde vel kun sex i 5 min fordi jeg angret plutselig og hoppet av så vet egentlig at han ikke fikk utløsning i meg, men alikevel sjansen er jo der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville bare fortalt smaboeren min sanheten.. men jeg forstår deg hvorfor du er redd.. personlig tror ikke jeg at det sidespragnet ditt som er barnefaren, men du bør nok fortelle han om dette. siden det tar 73 timer før fostert fester seg til livmoren, så er det nok smaboeren din som er faren:) men ville nok også sakt dette til han. jeg kan selfølgelig ikke si til deg hvordan du skal gå fram, men det beste ville vært å si dette til de begge to. lykke til selv om det er tøft..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...