Gå til innhold

trenger litt hjelp..


Anbefalte innlegg

Skrevet

i forgje svangerskap sleit eg me harde kynnere... nå er eg 4+5 på vei og det kjennes ut som magen knyter seg allerede, er det mulig..?? trudde ikke det eg. men det er ubehagelig... jobber mye for tided, er mye stressa og det er jo ikke bra, leste at man kunne få sa da, og det villl eg jo ikke.. er redd for å miste.. noen som vet koffe eg føler det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en meget aktiv gutt på to år.. og han krever jo sitt, merker at eg tåler veldig lite.. er ikke så lett dette her..

Skrevet

hmmmm har du mulighet til å ta en yoga kurs for gravide? Lære avstressing teknikker o.l. Jeg vet hvordan det er å være gravid med en liten en, men tror ikke slik stress er det farligste. Jeg har hatt mye kynnere i alle mine 3 sv.skap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...