Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 SKal grille marinerte kyllinfilèter, spareribs, flintsteik, grillspyd med diverse, mais....hmmmm...salat, potetsalat til....bakt potet kansje... Lurer på hva mer jeg skal grille...det skal BUGNE...skal spise, drikke og kose oss leeeeeenge i morrakveld.
blond Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Marinert scampi, mais, ananas, sopp, squash, banan
Jenny-penny Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Min favoritt er marinert laks, scampi, sopp, asparges (fersk), delte tomater og auberginer i skiver.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Jeg bare MÅ ha en ting når vi griller, samme hvor mye snas som blir grillet. Ventepølse! Og da SKAL det være ost og bacongrill fre Gilde. *smatt*
Sjokoladekaka Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Pakk inn oppskåren rød paprika, rødløk, sherrytomater, evt litt kvitløk med litt salt og pepper og smørklatt på. Du kan sikkert ha i andre ting også, men dette syns eg er godt:) La det stå på grillen til paprikaen er litt mjuk og tomatane kanskje sprukke litt:) Det er vedig godt til kjøt, og gjev litt "saus"/saft til grillmaten, fordi det blir litt "saftig":) Eg brukar å pakke det som ein pose; "snurpe" sammen på toppen, slik at safta ikkje siver ut.
Sjokoladekaka Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Gløymte å skrive aluminiumsfolie;) Altså ikkje julepapir eller noke sånt, då det vil muligens ta fyr.... hehe
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 hehehe...takk, det var et godt tips...sitter å skriver handleliste her nå....og den er laaaaaang :-)))) SKal mikse diverse sommer drinker også.....så dette her skal jaggu bli årest fest her ( stakkars naboer) ;-)))) Heldigvis litt langt mellom husa her....hehe
Sjokoladekaka Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Det er sååå koselig med sånne festar; god mat og god drikke. Lett og ledig prat, og alle har det topp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå