Gå til innhold

Noen med spennende grilltips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SKal grille marinerte kyllinfilèter, spareribs, flintsteik, grillspyd med diverse, mais....hmmmm...salat, potetsalat til....bakt potet kansje...

Lurer på hva mer jeg skal grille...det skal BUGNE...skal spise, drikke og kose oss leeeeeenge i morrakveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marinert scampi, mais, ananas, sopp, squash, banan

Skrevet

Min favoritt er marinert laks, scampi, sopp, asparges (fersk), delte tomater og auberginer i skiver.

Skrevet

Jeg bare MÅ ha en ting når vi griller, samme hvor mye snas som blir grillet.

Ventepølse! Og da SKAL det være ost og bacongrill fre Gilde. *smatt*

Skrevet

Pakk inn oppskåren rød paprika, rødløk, sherrytomater, evt litt kvitløk med litt salt og pepper og smørklatt på. Du kan sikkert ha i andre ting også, men dette syns eg er godt:) La det stå på grillen til paprikaen er litt mjuk og tomatane kanskje sprukke litt:) Det er vedig godt til kjøt, og gjev litt "saus"/saft til grillmaten, fordi det blir litt "saftig":)

Eg brukar å pakke det som ein pose; "snurpe" sammen på toppen, slik at safta ikkje siver ut.

Skrevet

Gløymte å skrive aluminiumsfolie;) Altså ikkje julepapir eller noke sånt, då det vil muligens ta fyr....;) hehe

Skrevet

hehehe...takk, det var et godt tips...sitter å skriver handleliste her nå....og den er laaaaaang :-))))

SKal mikse diverse sommer drinker også.....så dette her skal jaggu bli årest fest her ( stakkars naboer) ;-))))

Heldigvis litt langt mellom husa her....hehe

Skrevet

Det er sååå koselig med sånne festar; god mat og god drikke. Lett og ledig prat, og alle har det topp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...