*Lykkeliten* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hei alle dere heldige som har blitt gravide! =) Håper at jeg snart kommer etter.. Jeg har IKM på søndag og lurte på om det er noen her som var kjent med tappen før og etter dere ble gravide?? Hvordan kjennes tappen ut når man er gravid( tidlig) ? Har jo lest på pernille, men ønsker noen ord fra dere.. =) Hadde vært hyggelig.. Har en sønn fra før, men da visste jeg lite om den tappen, hehe.. =) God helg! Hilsen jente 21
Løvetannfrø;-) Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Om jeg ikke husker feil, så kjennes den hard og lukket ut. Normalt er den jo myk og bløt i kjøttet om du forstår. Samtidig har man litt mer utflod. Ønsker deg all lykke til, håper det klaffer for deg snart også:-)
*Lykkeliten* Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Oii, jeg syns at den var hard nu..hmm..=) Men har jo egentlig blitt lurt av tappen før, det er derfor jeg hadde lyst til å høre hvordan dere opplever den? =) Takk for svar! Og takk for lykkeønskninger.. =) Er den bakovervendt? =)
Qvinde Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Min var helt bakovervendt ja. Kjente ikke rundt til åpningen engang, for den lå slik til at det ble vanskelig. Også var den veldig hard, og fast. Ikke noe tvil om endringene altså! Men jeg vil råde deg til å ikke ta for mye på den. Hvis du er gravid nå så kan tappen være lettblødelig. Lykke til!
*Lykkeliten* Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2008 Okei Ja jeg vet det og derfor har jeg ikke turt å rote der så mye.. Men kunne ikke la vær igår når jeg dusjet.. =) Måtte bare sjekke.. =) Takk for hyggelige svar dere! =) Noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå