Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg fikk negativ idag, men ingen TR har meldt sin ankomst. Idag fikk jeg brun utflod og rosa utflod på papiret da jeg tørket...Kanskje et tegn på at TR er i anmarsj.... Var også til legen idag pga ekstrem kvalme, derfor jeg trodde jeg var gravid. Men var visst noe galt i ryggen min som klemte på noen nerver. Så galt kan man ha, hehe.Gleder meg til behandlingen hos kiropraktor nå så jeg slipper denne kvalmen... Men har et lite håp enda. Håper og håper TR ikke kommer....Er nesten redd for å gå på do.... Hehehe :s
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2008 Huff da, er kanskje litt trøtt nå. Skulle stå: Hvordan gikk det med dere andre som skulle teste 29-30 mai?? Hehehe
*Lykkeliten* Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Er også nyskjerrig på det.. =) Har selv ikm på søndag, men har ikke tenkt å teste før.. Har brukt ett par tusen kr på testing før ikm de siste mnd, og blitt like skuffet hver gang.. Så nu har jeg bestemt meg for å vente med testingen, kanskje jeg ikke trenger å teste i det hele tatt.. Hvis den dumme tanta dukker opp..
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 Ja det kan fort gå noen kroner på disse testene. Jeg er også så nyskjerrig og klarer ikke vente når jeg har tester liggende. Så da bruker jeg å teste altfor tidlig. Har brukt en liten formue den siste mnd. Og dette er bare første prøve måneden her, hvordan skal det gå hvis det blir flere, hehe... Ingen TR enda her, men fortsatt brun og rosa utflod når jeg tørker etter å ha tisset,,,,Er så spent på om det er fordi TR kommer eller ikke. Har aldri vært slikt før, da har den bare kommen for fult med engang. Kroppen er vel stresset den også når man går rundt å er så forvirret. Hvordan går det med deg idag? Har du testet, eller skal du vente til imorgen? Håper den blir positiv
*Lykkeliten* Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Ja, man blir fort stressa av prøvinga.. Og man blir mer OBS på hva som skjer med kroppen, kanskje symptomene alltid har vært der noen dager før mensen kommer? Bare det at vi ikke har lagt merke til dem..? Imårn er det ikm, gru-gleder meg.. hehe..
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2008 Ja det kan jo godt hende, at man er ekstra oppmerksom.... Huff, jaja, her kom tanta....Får prøve neste mnd da.... Gi gjerne lyd fra deg, håper det klaffer
Tuni♥ Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Tanta kom med brask og bram i dag. Neste IKM er 26.juni, med el mellom 9.-12.juni en gang. Hvis det klaffer denne måneden, så blir det termin i begynnelsen av mars. Hadde håpa på februar, men lite å gjøre med det nå! ("feira" det hele med en allergitablett, paracet og et glass pepsi, alt hva jeg har avstått fra siste måneden!)
moemaria Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Det gikk strålende kan man trygt si. Tre positive tester=) Må innrømme at jeg ble litt overraska. Det var første forsøk og trodde vi hadde bomma helt på EL
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2008 Vi får prøve igjen juni mnd Hadde det klaffa denne mnd noe jeg hadde håpet på så hadde jeg kanskje fått en bursdagsgave, hehe. Men får bli en liten mars baby (hvsi det klaffer neste mnd) Jeg kjenner denne prøvinga stresser meg fælt, er ikke helt meg selv. Gratulerer moemaria. :):) Lykke til med spiren...
monca*84*j12 Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 hei hei alle sammen... her har det vært hytte tur i helgen og bare kos... testet neg både 29og 30.. men tanta har ikke kommet og kjenner ikke noen tegn til henne... blir vel og teste i morgen, men har liten tru.. ingen symptomer lengre heller i grunn... Har ustabil syklus til tusen så er ikke nødvendigvis skjedd noe selv om tanta ikke har kommet... jaja... gratulerer så mye M
lykkeliten<3 *med spire* Skrevet 1. juni 2008 #11 Skrevet 1. juni 2008 TR kom på fredag.. Akkurat på IKM. Før prøve neste mnd selv om det ikke blir så alt for god tid da samboer har mye å gjøre denne mnd.
Tuni♥ Skrevet 1. juni 2008 #12 Skrevet 1. juni 2008 Er så fryktelig, fryktelig lei meg for at det ikke gikk denne måneden, har ikke ord for det. Vet ikke helt hvordan vi skal gripe det an neste måned, men jeg skal ihvertfall kjøpe meg digital eggløsningstest neste gang jeg er på jobb. Tar forøvrig imot alt babystøv hvis noen har litt å avse til meg... :-/
Meerim Skrevet 1. juni 2008 #13 Skrevet 1. juni 2008 Har i løpet av siste uke hatt 6 negative tester, og TR kom PRESIS, omtrent på klokkeslettet, når jeg hadde ventet det. Så ingen spire hos meg. Men men... bare 4 uker siden jeg sluttet på p-piller, så mister ikke motet av den grunn. Prøver igjen i juni. Ut å kjøpe el-test neste!
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 1. juni 2008 #14 Skrevet 1. juni 2008 Heisann... jeg testet 30 mai - negativ.. ventet IKM idag, trodde den hadde kommet idag tidlig når jeg våknet, men det endte med litt blod på papiret, og ikke noe mer.. hva kan dette være? greide ikke å vente, så jeg måtte prøve en billigtest isted også.. jeg trodde jeg så en strek der, men sambo mener at det var ønsketenking/seing fra min side, for han så ingenting.. men TR har fortsatt ikke kommet for fult...
håpogtro Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 Jeg testet 31 mai og er gravid :-) Føler meg veldig heldig !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå