Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Vi har vunne i barnehagelotteriet. En plass til minsten fra dagen etter at han fyller ett. Fantastisk å sleppe å bekymre seg for barnepass til hausten. Då vil vi ha tre skulebarn og to i barnehage (riktig nok to ulike bhg, men kor kravstor kan ein tillate seg å vere?)
iznogood Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Gratulerer :-) Så kjempeflott, da. Så lenge minsten har fått plass, kan han jo stå på venteliste til annen barnehage slik at begge hagebarna kan gå på samme sted. I alle fall har han et sted å være mens han venter - og det er jo kjempestor jubel! Når jeg leser om Phantomets dagmamma - så blir jeg endamer skeptisk til dagmamma enn jeg noensinne har vært tidligere. Så barnehageplass er helt gullgjevt!
Maud Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Hurra, gratulerer med plass til minsten! Noen steder er det like vanskelig å vinne i det lotteriet som det er å vinne i lotto... Så godt å vite hvor alle skal være til høsten :-D
coscos Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Dette var gode nyheter! Fint å vite hvor alle skal være hen, da er det mye enklere å planlegge. Vi har også fått barnehageplass, dog ikke i den nærmeste, så vi håper på å få overflytting etterhvert.
dritgrei hei hei! Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Gratulerer masse med plass! Det er digg når ting går seg til! Hurra hurra hurra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå