Gå til innhold

litt brukerveil trngs her;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøver å sende melding til en bruker av nettstedet, men det går ikke. får beskjed om at jeg ikke kan sende brukeren mail for hun har enten full innboks eller blokkert meg. men jeg har aldri hatt kontakt med personen før, så jeg tenker at innboksen er sikkert full.

men hvordan kommer jeg i kontakt med henne?

det handler om en muligens dagmamma, så dere forstår sikkert hvorfor jeg er så desperat;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du nesten skrive innlegg her inne der du spør etter ho. Dytte innimellom så ho kan sjå det. Er du riktig heldig så googler ho nicket sitt her når ho logger på. Eller så kan du kanskje legge ho til vennelista di, og så sende melding (funker dersom innboksen ikkje er full trur eg).

Skrevet

takk)

prøver det jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...