Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hva hadde du sagt om din besteveninne aldri kom på besøk til deg selv om man må kjøre 3 timer, mens du hadde vært hos henne 5 ganger på 2 år. Men om det var noe i nærheten som gjorde at hun hadde en grunn til at hun kunne komme på besøk så gjorde hun det bare pga den tingen. Hadde du sagt i fra ?? Kutta henne ut ?? Aldri dratt dit mere ?? Tatt 1uke i sommer hos henne ??
hit og dit Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Eg forstod ikkje heilt forklaringa di. Men dersom eg har tid og mulighet til det så tilbringer er glatt ei uke hos ei venninne i sommer.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Hvis hun kan dra i nærheten pga noe annet enn meg ville jeg vel forventet at hun kunne fint besøkt meg også. Hvis jeg skjønte deg rett.... jeg ville ikke definert henne som bestevenninne lenger, men tror heller ikke jeg ville kuttet henne ut kun på bakgrunn av det.
Lykke X 4 Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Ikke dratt til henne mer. Og tatt mindre kontakt, for å se hvor intressert hun er i ha kontakt. Eller rett og slett tatt det opp på en pen måte Kommer an på hvordan hun er.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Det jeg mener er at et vennskap skal gå begge veier, og at ikke bare du som skal komme på besøk til din veninne ... Og de gangene du så gjerne vil at din veninne skal komme på besøk så passer det aldri .... Min veninne er slik - og det er veldig synd ....
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 ja er nettop dette jeg vill frem til :-) du skjønnte hva jeg mente ....
trillemamma Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Jeg brøt en gang kontakten med en venninne. En av grunnene var at hun ville veldig gjerne ha besøk av meg, men hun gadd ikke å gå i 10 min. for å besøke meg. I ditt tilfelle hadde jeg nok tenkt mitt ja.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Jeg tror faktisk at enkelte ikke skjønner hva de gjør... at det ikke er bevisste handlinger. Jeg har en venninne som skuffet meg veldig i forhold til prioriteringer. En dag sprakk jeg og hun ble faktisk veldig lei seg... hadde ikke tenkt over at jeg ble lei meg osv. Noen ganger hjelper det å si fra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå