Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Den er HELT ny, selger den pga den dagen jeg kjøpte den (bursdagen min) hadde sambo kjøpt ny mobil til meg i bursdagsgave Så da hadde jeg to! Måtte jo velge den han kjøpte =) Telefonen er brukt i 10 MINUTTER.. en helt suuuper telefon!! Desverre, den er låst til Telenor.. Men dette kan jeg ordne opp i hvis dere har noe annet Jeg kjøpte den for 2499,- men selger til høystbydene over 1000 ,- =)
Jajun Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 kan du ikke bruke angrefristen da? om du har kjøpt den på elkjøp iallefall får du jo igjen alle pengene om du leverer den tilbake innen 30 dager! vet ikke om de har sånn angrefrist andre steder og.. men går jo ann å prøve
megogknotten Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 gjelder ikke mobiltelefoner sier de.. men jeg lata som jeg aaaaldri hadde tatt den i laderen engang jeg da.. hihi.. så da gikk det greit.. siden den var helt " uåpnet " ..
LinnisR83 Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Må bare si at det er en ræva tlf. Er så skuffa over den! Syntes den er drit kul å se på men er noe av det værste jeg har hatt med å gjøre ever!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå