Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker for det meste vogn til gutten på 9 mnd, men no på sommaren vert det ein del bæring rundt huset og i nabolaget. Har tenkt på å ha han på hofta i ei ringslynge, men er det noko eg kan bruke ei stund, eller begynner han å bli for stor? (Han er ca 10 kg) Kor lenge vert noko slikt brukt? Har ikkje lyst å kjøpe noko som vert stua vekk i ei skuff... Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg vil varmt anbefale ergo-sele. Kan brukast på rygg og på hofte, og er veldig god å bere i . Eg bruker min kvar dag. Eg har ikkje prøvd slynge, men er litt skeptisk til at all vekta kjem på ei skulder.

Skrevet

Så den kan også brukes på hofta? Har av ein eller annan grunn ikkje lyst til å ha han på ryggen, men må sjekke litt med den ergo-selen, då... Takk for tips!

Skrevet

Ja, den kan visst det, men eg bruker stort sett å bere han på ryggen. Veldig praktisk når eg lagar mat.

Skrevet

Ringslynga mi har blitt stuet vekk, fikk veldig vondt i skulderen av den! Tror nok det fins bedre bæretøy.

Skrevet

Kjøpte ringslynge når Didrik var litt yngre og lettare enn det, men den blei fint lite brukt. Han ville ikkje sitte der så mykje og vrei seg. Føltes ut som han skulle dette ut. Ville heller gått for sjal eller Ergosele/patapum. Har patapumselen og den er kjempegod fremdeles, han er 2 år og 12 kilo. Litt kludrete å få på og av åleine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...