Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så dårlig jeg blir i magen av kunstig søtning, noen ting er verre ann andre, spiste ei eske Dent i ettermiddag, nå er magen steinehard, full av luft og smerter!! flere som reagerer på d?må slutte å spise sånn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å reagere i magen på søtningsstoff som finnes i drops ;) Det står som regel på pakken at de kan ha en lakserende effekt (avførende). Jeg reagerer veldig på de fylte dropsene til lakerol...hehe..

Men annen kunstig søtning som sukralose og aspartam, har jeg ikke reagert på. Og vi bruker mye av sukralose.

Skrevet

jeg reagerer heller ikke på aspertam, d står d er lakserende (kan være det..) i min mage fungerer det heller som gjær, den eser opp, å ingenting kommer ut, SKIKKELIG vondt, de IFA dropsene som er sukkerfrie går som regel greit, prøvde en ny Dent i dag, trodde jeg skulle dø! ALDRI meir!......må se på eska hva den inneholder så jeg kan holde meg unna d!

Skrevet

Ja. Jeg tør rett og slett ikke ta lakerol, hehe! Høres ikke noe godt ut med den motsatte effekten heller :) God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...