Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hei, jeg snakka med deg litt på BiM, fulgte med på deg =) Meen, visste ikke at når du babyen din kom, hadde jeg vært mamma i 2 timer og 30 min Bursdag på samma dag de=) Min kom 02.02.08 kl .01.15=)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Heisann. Så uvant og se nicket mitt i en overskrift ;-) Har fulgt litt med deg og etter at jeg så gutten din hadde samme bursdag som snuppa. Er jo nysgjerrig på hvordan andre jevngamle har det. Hadde termin 01.02 så hun kom nesten som bestilt. Hvordan går det med dere?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Her går det bra, han er en stor gutt Veier nå, eller 5 mai, veide han 7200 og var 66 lang !=) Han er nyskjerrig, skal bare sitte, hermer etter lyder, og lager "brr brr" lyder med munnen hele tiden Ler og koser seg hele dagen=) Med deg da?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Høres jo ut som snuppa. Nå er det kjedelig og ligge på ryggen. Magen går fint, men det er enda mer stas og kunne sitte og se. Lo første gang igår, ellers går det i diverse lyder. Hun har funnet volum knappen også, så får hun det ikke som hun vil, så skriker hun til. Sta liten jente. Hun er lita og slank da, 6 mai så var hun 59 cm lang og veide 5350. Hvordan går det i matveien? Var det så at han er en "storspiser", slik at du måtte prøve litt andre ting? Her går det i mm fortsatt. Fikk prøve litt banan forrige dagen, og det gikk ned på høykant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå