Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg og ene sønnen er hjemme alene, han er fortsatt oppe sammen med meg, og nå vil han se predator. Jeg aner ikke hva slags film det, men tittelen og klokkeslettet sier meg at dette ikke er noen barnefilm, så har sagt klart "NEI". Men lurer nå på hva slags film det er... skal google litt nå da, så får vi se:) Men svar mottas med takk:D
Aylinah Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hvor gammel er han? Jeg ville nok ikke latt han sett den,det er en slags figur som lusker rundt i busker og trær,gjør seg usynelig og dreper... Med andre ord,blod osv hehe
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Han blir 11 år i år:) Så først jeg blingsa på 1`tasten og skrev 22 først, hihi, det så litt merkelig ut i forhold til det jeg skrev:) Vel, jeg har en gørrfornerma 11-åring i hus;) Det kan jeg leve med.
Aylinah Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Hehe ja,kan skjønne han er gør fornærma.Men,kan brått hende han hadde angret hadde han fått sett den.... Lykke til med fornærma unge hehe
*1+1=2 små* Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 den er nok ganske voldelig! Det er en hunter som hun splatten sier: dreper:P
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Hihi, skriveleif oppi der, fornermet da:) Heter vel fornærmet ja:) Vi har kompromisset litt da:) Enten rett i seng eller finne en annen film fra cd-skapet som mor kan godkjenne;) Han leter etter film nå
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 haha tror de sa det var 18 årsgrense på den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå