08 + april spire Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hei hei Jeg har slitt med halsbrann i flere uker nå. Kan nesten ikke ligge meg ned før det begynner for fult. Har spist på love harts og gavicson tabletter (de er forresten så fæl på smak at jeg brekker meg når jeg tar de). Men nå har jeg fått et tips av en på jobben Mandler er den nye tingen. Helt fantastisk effekt på meg ivertfall. Når jeg kjenner at halsbrannen begynner tar jeg meg en mandel eller to. Stopper opp med en gang. Mye bedre enn de sure love hartsene. Kanskjed det virker like bra på andre. Kan nå være vært et forsøk.
Zabbi Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 For meg hjalp Zantac, både brustabletterne og svelgetabletter. De er så bra at jeg trenger bare ta en eller to for en hel uke Ellers håller det lenge med melk når man bruker zantacen
Figa *Fødeklar* Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Jeg bruker Gaviscone og er for så vidt fornøyd, foruten om at de ikke varer så veldig lenge. En til to timer etter tabelletten er tatt har jeg forferdelig halsbrann igjen. Er det sånn med mandler og eller holder halsbrannen seg vekke lengre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå