Sunshine med småtroll:) Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 God kveld i stuen (eller hvor dere nå måtte befinne dere)! Var å cruisa på nettet i disse kveldstimer og fant denne artikkelen på nettavisen: http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1950183.ece
singo Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 har nettopp begynt å gi nestle sin ris havre og hvetegrøt til mini,men dette visste jeg ikke! hva andre alternativer til grøt er det? (som er sunne)
Kjukka Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Åhhh, hjelp... Må kanskje bare løpe å plante mine egne ting nå, kun bruker tøybleier som jeg vasker i gryta nede ved elva osv.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 Har sett flere sorter i butikken. Nå har jeg en liten en på 9 uker så vi har ikke begynt med grøt enda.Tenkte bare å informere dere som evt. brukte det. dytter litt på denne;)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 tihi:p jamen vasker du tøybleiene ved elva så blir de jo ikke kokt og ordntlig rene?hallo??basselusker! slemme, slemme basselusker;)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Alt man skal henge seg opp i :o/ Jeg fortsetter no å gi mini småfolk sin grøt.. Tror hun skal overleve det.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2008 hehehe...babyer har nå spist det i årevis og ingen har dødd av det enda isåfall;) det var kun ment som info;)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Mais grøten fra Nestlé som man kan gi fra 4 mnd inneholder raps-olje, ikke palmeolje.. Så alle grøtene er jo ikke fyfy.. Men om det er så forferdelig skadelig, hvorfor forbys ikke denne oljen i matvarer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå