kaos83 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Jeg var på legevakten idag fordi jeg blødde litt, han tok en gu på meg og sa at jeg var nok ikke 4-5 uker hadde kjempe stor livmor så var 8.9 uker på vei etter hans erfaring.. kan jeg tro på det? hehe:) og så er jeg bekymret for disse blødningene han kunne ikke gi et konkret svar ... han sa bare at det altid er en fare når en blør men jeg har jo ikke blødd mye bare en spiseskje ved to ganger..
bomsa Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 oj...:-) det korter jo ventetia veldig...he he.....har også hørt at det er veldig vanlig med blødninger..:-) Hvordan var siste mens før positiv test da da? Jeg er inne og sniker fra "bli gravid"...er litt lite aktivitet der inne en fredags kveld...
Giinaღ Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Kan de bomme så fælt da? Ikke flere enn EN der inne, da?
kaos83 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 28 april:) og helt vanlig tror jeg, husker ikke hehe
kaos83 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 herremin hatt det tenkte jeg ikke på vet ikke jeg.... hahahaha
lille_luna Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 jeg var hos lege i uke 10, og han sa jeg var 13 uker på vei med å kjenne på livmoren, men det stemte nok ikke. da jeg var på ultralyd, fikk jeg bekreftet at han tok feil. jeg blødde en del de første 12 ukene, og fikk beskjed om at man kan gjøre det når livmoren strekker seg... veit ikke jeg, men var det jeg fikk høre
bomsa Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 hmmm....tror jeg ville ha tatt en tidlig ul for å være sikker...blir jo nysskjerrig når de sier slike ting....tenk hvis det er flere...:-)
~Endorfina~ Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Akkurat samme skjedde sist jeg var gravid. Fant ut at jeg var en måned lenger på vei. Jeg hadde nemlig fått blødning da jeg var 4 uker og trodde det var mensen, så gadd jo derfor ikke ta grav.test. Den tok jeg først 4 uker senere igjen, og trodde jo jeg bare var 4 uker på vei da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå