Gå til innhold

Grilling skal skje på kullgrill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og da en kulegrill av god kvalitet eller noe i likheten. Ellers kan man likegodt bruke stekepanna. Eller? Fire meter brede aluminiumsgriller er harry:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig i at de svæææææære gassgrillene er litt "harry" men ikke helt enig i at grilling er best med kull.

Personlig er jeg av den utålmodige typen som ikke klarer å vente lenge nok. Dette resulterer i at "kottisene" alltid smaker tennvæske ;o)

Grilling er like mye grilling på en gassgrill. Skal jo ikke bli smak på maten av kull... ei heller av gassen så de helt store forskjellene smaksmessig finner jeg ikke der.... Det er jo metoden ikke utsyret som gjør at grillmat smaker grill ;o)

Skrevet

Jeg syns maten smaker mye bedre når den er grilla på kull istedenfor strøm eller gass. Men det trenger ikke akkurat å være kulegrill for min del da.

Skrevet

Vi bruker kulegrill og har stekt alt fra stek på flere kilo og hel kylling i den. Og fisk og pølser. Det gjelder å bruke grillen riktig og ikke steke maten i tennveske som noen gjør. Man vet når man blir sulten og starter i god tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...