Gå til innhold

hva er egentlig en grei timeslønn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man ikke har noen spesiell utdannelse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 120 kan man vel få i timen som blant annet avisbud, butikkmedarbeider, servitør osv.

Skrevet

da skulle vel 145 kr i timen være ganske greit..

Skrevet

jeg har 139kr og har vært utdannet i 4 år.....

(det er altfor lite ja)

Skrevet

Ja, det synes jeg høres greit ut. Jeg har 3 års utdannelse fra høyskole og ligger vel på 150.

Skrevet

jeg har 145 + greit med tillegg da, så bør vel være fornøyd ed det..

Skrevet

D synes jeg absolutt du må være fornøyd m:) Jeg har vært utdannet i 9 år, og har 134 kr timen. Tillegg for kveld, helg og natt som er ganske greit. Men ellers er d ikke store timelønna egentlig...

Skrevet

Jeg får jo kvelds- og helgetillegg da:)

Skrevet

Jeg er sykepleier. Jeg synes det høres ut som de som får kvelds-og helgetillegg mener at det gjør at de får god lønn... Vi jobber kvelder og netter!! Skulle da bare mangle at vi fikk tillegg for det. Og tillegget er i tillegg altfor lavt spør du meg. (som sykepleier da..) Måtte bare;)

Skrevet

jeg har ikke god lønn,og den blir ikke noe bedre av helge- og kveldstilleggene. men ville bare informere om at jeg fikk det.

Skrevet

Jeg har 155 som produksjonsmedarbeider...er fornøyd med det:-)

Skrevet

Det har jo litt å si hvor i landet du bor. Jobbet i bank før, der de uten utdannelse i Oslo fikk 135 i timen, mens de i Trondheim fikk 125. De med utdannelse fikk mer, men usikker på hvor mye.. Er vel et par år siden, så bør jo få litt mer nå..

Skrevet

da er vel 140 kr timen grei lønn tror jeg... selv om jeg personlig hadde syns det var helt greit med en sånn 3-400 kr timen hihi:o)

Skrevet

Har vært utdanna i 14 år og har 145 kr timen..bad!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...