roxanne Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hun har som mål å gå ned noen kilo. Vi har skrevet "kontrakt", og hun må rapportere ma-on-fre om hva vekten er. Jeg sender henne søtte SMS om kvelden så hun ikke faller for fristelsen å spise noe godt. + at jeg har laget noen kostregler for henne. Temmelig strengt regime, men det gjelder jo bare for 2 uker. Spennende å se om dette opplegget har noe for seg.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Jeg ville råde dere til å ikke ta veiing mer enn maks to ganger pr uke... ellers er det jo en morsom løsning :-)
petite fleur Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Det hørtes motiverende ut! Noen ganger er det bare det som skal til, at noen "passer" på deg og oppdager det hvis du har slurva ;-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Snill du er da. Men vei max en gang i uka. Vekta varierer så fra dag til dag at det blir garantert mer nedturer enn oppturer, og da er det lett å falle for fristelser.
roxanne Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 Siden dette er så kort prosjekt -så må vi ha litt flere veiinger :-) Hadde det vært over lengre periode så hadde x1 pr. uke vært passende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå