Gå til innhold

Hei, noen her som har en mann som har sterilisert seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi lurer litt på saken...

er veldig fornøyd med de barna vi har fått :-) og ønsker oss ikke flere...

ser ikke helt poenget med at jeg må bruke prevansjon lengre.. syns kanskje at alt hadde vært enklere om mannen steriliserte seg... selv om vi er ganske unge... i midten av 30-åra:-)

noen med erfaringer på området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, gubben gjorde det i fjor, da var han 33 år og jeg 30. Veldig deilig å slippe å tenke på prevansjon ja. :o)

Skrevet

Er jo nesten som du må unnskylde deg i innlegget ditt jo:)

Vil dere ikke ha flere barn så hvorfor ikke. Har ingen erfaring, men vet at det er laaaang ventetid på sykehus for dette klippet.

Skrevet

Her gjorde mannen det etter at vi fikk 3 mann, var da 35 begge to og veldig enige om at det var nok for oss. I følge mannen i huset så var det overkommelige smerter også så han anbefaler det på det varmeste og samme gjør jeg ;-)

Skrevet

tusen takk for svar :-) fint å høre andres erfaringer!

nei, jeg unnskylder meg ikke... jeg begrunner hvorfor vi tenker på saken :-)

Skrevet

Min mann steriliserte seg i høst, veldig fornøyd med det!! Her hvor vi bor er det ikke vente tid, har 2 vennepar som tok det på privat klinikker for å korte inn vente tiden, men det var noen mndrs ventetid for det!!

Skrevet

Mannen min måtte vente en mnd ca. men det var nok fordi fastlegen vår tilfeldigvis er kirurg. Gjorde det på legekontoret mot et honorar på under 300 kroner. :o)

Skrevet

Hei

Mannen gjorde det her for 4mnd siden, han er 32 jeg 30 og veldig fornøyd med de to vi har:) Og jeg ser ingen grunn til jeg skal stappe i meg masse hormoner:) Er som andre sa her lang vente tid, vi sjekket på nettet frittsykehusvalg.no hvor det var kort vente tid og mannen reiste til Odda fikk det på noen ukers ventet tid: mot ellers to år i Bergen. Der inne var det super service og de var flinke. Har venner som har valgt volvat her i Bergen og hatt en del smerter noen dager (vet ikke om de er pysete da:)) men mannen var kjempe fin. Han måtte til og med sjekke om den virket samme dag så kan ikke vært så gale. Gikk med susp i 3 dager for å holde det stramt rundt pungen.

Ellers ingen anger her:)

Skrevet

Jepp, mannen min har nylig sterilisert seg av samme grunner som du nevner. Vi er veldig fornøyde med valget. Men det var ingen ventetid, han bestilte bare time på en privat klinikk.

Skrevet

Er forskjellige måter å utføre inngrepet på, mannen min (og han ene vennen vår) hadde vondt i noen dager, de ble kutta opp i pungen, mens han andre gikk de inn via lysken, han hadde ikke vondt etterpå:-)

Skrevet

Tusen takk for alle svar! godt å lese at andre også har valgt denne retningen... for det er jo et stort skritt å ta! men tror det er ei grei løsning... ha en fin kveld!!

vil gjerne høre flere med erfaring :-)

Skrevet

synes det er veldig greit at mannen gjør det, det blir vel til det her i huset også , men her er mannen i midten av 40-årene... ser at mange som har svart deg er i starten abv 30årene... er ikke det litt tidlig? Hvem vet hva som vil skje om noen år liksom<+ hm....

Skrevet

Mannen min var bare 33 år, det er riktig, men han sier han ikke ønsker flere barn uansett hva fremtiden bringer. Avgjørelsen var hans, selv om det var et ønske fra min side også. :o)

Skrevet

ja, mannen min er nærmere 40 enn 30, for å si det sånn. Men er man tidlig ute med å få barn, så skjønner jeg jo at mennene er forholdsvis unge når de ønsker å sterilisere seg. Slik blir d jo bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...