Gå til innhold

Da har vi kommet hjem med vårt nye familiemedlem; Malin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde maserier som jeg kalte det, hele tirdag formiddag. Dette tok seg op på kvelden. Rundt seks varte de ett min og kom hyppiggere.Jeg var i utrolig fin form og var ikke sikker på når je skulle ringe føden. Vi var inne rundt kvart over ni. Da hadde jeg 3cm åpning. De lurte på om jeg ville vente hjemme eller bare gå litt rundt på sykehuset. Jeg fikk klux og ble værende. Jeg klamret meg til sambo for hver rie som kom. Jeg fikk det verre og verre og det rommet de hadde lovet ble gitt vekk!!! Så jeg måtte bare glemme badekar. Jeg måtte på do g der gikk vannet. Jeg hadde nå fem cm åpning. Jeg sa at nå måtte jeg få lystgass. vi gikk inn i føderommet g jeg følte press. Men tenkte at det ikke kunne steme med bare halvveis åpning? Jeg lå bare å konset meg om å puste og ta lystgass. Så kjent jeg at kroppen bare presset for meg. De skulle sjekke meg nedentil og tok vekk trusen....der var jammen hodet i åpningen gitt... Så en til rie og vips der var hun ute:) Ble litt hektisk for jordmor i slutten der, men alt gikk vel med lille Malin på 47 cm og 3278 gram. Jeg er så glad og har to nydelige jenter og en fantastisk samboer.

Takk for meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Kjapp og grei fødsel, høres det ut som.

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta:=)

Jeg fødte også i jente denne kvelden...og hadde nsten lik din fødsel...

Bare at idet vannet gikk kom hele hodet til babyen ut i buksa!!!Må bare le av hele greia....kom mg så vidt over til senga med buksa på kne og en lettere forvirra jordmor som holdt hodet mens jeg krøp opp i senga for å få ut resten av kroppen til baby....virkelig en flott opplevelse når det går så greit da;=)

Ha en flott kveld-og kos dere med prinsessa:=)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Malin:))

Skrevet

Gratulerer så masse med ei lita jente =) Og lykke til videre på ferden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...