Propellmamma til 2 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Noen som har erfaring? Vurderer å kjøpe en ekstratrille til bussturer/ferier o.l. og har funnet en brukt til 400 kr.
Kakebakesøte Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Vi har troller trille. Kjøpt på Barnevognhuset Rudo i Oslo. Kostet 450 kr ny. Hadde kanskje vurdert å kjøpe der om du ikke bor helt i andre enden av Norge isteden for å kjøpe til 400 kr brukt. Men så til trillen. Vi er veldig fornøyd med den. Stor kurv under og store hjul for en trille å være. Ryggen er ganske lang så man kan ha den en god stund.
Propellmamma til 2 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Er det sant? Men jeg sjekket Rudo på nettet og der sto det at den kostet 998 kr...(Troller Shopper) Når kjøpte du den?
Makkapakka Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Vi har også en troller trille. Lieback tror jeg modellen heter. Vi betalte ca kr 500-600 kr på Rudo i Oslo. Har ikke brukt den så mye ennå, men skal ha den med på ferie. Synes i grunn sånne triller er litt vonde å trille jeg da, men det har jo ingenting med merke å gjøre. Hjulene er jo så små på disse trillene....! Tror uansett Troller trillene er et godt og rimelig alternativ til mange andre.
Propellmamma til 2 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 Dette er Troller Shopper og hjulene er større enn de typiske trillehjulene
Kakebakesøte Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Det var for to år siden faktisk... jeg var nesten sikker på at det var i fjor. Tiden flyr alt for fort. Men det er ikke en Troller Shopper vi har. Vår har nemlig to doble hjul foran og de er svingbare. Jeg vet faktisk ikke hva for en type det er for det står bare Troller på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå