mamma-til-2-jenter Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Har de også kattunger der, eller er det for det meste voksne katter?
prebs Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 De har også kattunger der. Ofte får de inn gravide katter (gravide og kattunger får prioritert plass), og de føder da sine unger hos dyrebeskyttelsen. Men kattunger er det som går fortest ut igjen også, det er mest populært hos folk. Så de har jo mest voksne katter "inne" til enhver tid, da.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå