Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Jepp. To jeg kjenner har gått ned mye ved hjelp av allevo:) Jeg starta, men så slakket jeg av. Gikk ned over 1 kg i uka med det. Og da tok jeg bare om morgenen. Men var veldig streng resten av dagen da:) Ikke snop eller noe, trente så og si daglig. Nå har jeg starta opp igjen:)
goopia1 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 hvordan var de første 14 dagene med kick start da?
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Brukte det vel egentlig ikke som noen kick-start vi. For er det noe jeg ikke kan leve med, er det pulverkur i 14 dager. Det utgår med skyhøye kneløft. Jeg blir kronisk sur og grinete. Kan jo si at den ene av de da har gått ned ca 20 kg siden omtrent starten på februar. Det ble vel egentlig kick-start likevel det. Da ble det byttet ut 1. måltid. En sjelden gang 2. Jeg gikk ned ca 3 kg på 14 dager, bare ved å bytte ut 1. måltid - frokosten.
goopia1 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 ok. trur jeg skal prøve en slik kick start. så får me se kordan det går:)kommen frem til at jeg vi bli kvitt 25 kg.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har også det målet:) sånn ca. Lykke til!!! De suppene er vist ikke gode, men jordbær og sjokoladen shaken er god, her går det mest i sjokolade. Den snack-posen skal vist også være ok. At slike shaker er gode, er vel å ta vel i, men bare pass på å ha skikkelig iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisekaldt vann, så går det bedre. Den er skikkelig guffen hvis vannet ikke er helt sprette kaldt.
goopia1 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 ok jeg får prøve.men alt går vell ner om man biter tenner sammen og står på. vil så dette så håper:)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Det er klart, greier du å gjennomføre den kickstarten så kommer du til å rase ned i vekt ila den to ukene:) Men hvor sunt det er, er en annen disukusjon;) Ønsker deg uansett lykke til!!!!
goopia1 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2008 men så er det dette med amming og en slik kur??
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Tror ikke det er bra, nei. Greit å vente til du er ferdig med amminga da, og heller tenke kosthold og mosjon så lenge:) Skal se det gjør nytte det også!!!
Little Dreamer Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Man skal jo ikke slanke seg når man ammer jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå