sneipen <3 snuppa Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 var inne på barnevogna.no, og fant ei vogn til 2000 kr.. har lyst på 3-hjuling til gutten vår på 2 år... stor og lang gutt (str 98/104 i klær) har ikke råd til å kjøpe dyr vogn..
bambi på isen Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Har GT vogn, skal forresten selge den nå, men det blir sikkert like dyrt å sende den til deg som å kjøpe ny:-) Er veldig fornøyd med den vogna, men syns ikke den er så veldig lang i ligge delen!!
sneipen <3 snuppa Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 hvorfor selge da? hatt den lenge? vogna koster 2000 kr nå på barnevogna.no..
sneipen <3 snuppa Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 hvordan er den å trille? han sover ikke så mye på dagene nå,sjeldent i vogna. men vil ha ei lettere vogn enn simoen på trille-turer.. vil høre både pos & neg om vogna;)
bambi på isen Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Vogna er snart 2 år, er lite brukt for vi har hatt en annen vogn i tilegg. Nå går snuppa i barnehagen og i helgene og på ettermiddagene bruker vi nesten aldri vogn (jenta er snart 2,5 år), her blir det stort sett brukt akebrett/kjelke hele året :-) Siden vi ikke skal ha flere unger (har tre tette), så har vi funnet ut at vi vil selge den istedenfor at den står her å tar opp plass:-) Vogna er kjempe god å trille, det eneste jeg syns er vanskelig med vogna er å dra den etter meg, sånn som jeg gjorde med simo vogna hvis snuppa fikk vind i ansiktet osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå