Gå til innhold

noen som har 3-hjulingen GT?


Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne på barnevogna.no, og fant ei vogn til 2000 kr..

 

har lyst på 3-hjuling til gutten vår på 2 år...

stor og lang gutt (str 98/104 i klær)

 

har ikke råd til å kjøpe dyr vogn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter..

Skrevet

Har GT vogn, skal forresten selge den nå, men det blir sikkert like dyrt å sende den til deg som å kjøpe ny:-)

 

Er veldig fornøyd med den vogna, men syns ikke den er så veldig lang i ligge delen!!

Skrevet

hvorfor selge da?

hatt den lenge?

vogna koster 2000 kr nå på barnevogna.no..

Skrevet

hvordan er den å trille?

 

han sover ikke så mye på dagene nå,sjeldent i vogna. men vil ha ei lettere vogn enn simoen på trille-turer..

 

vil høre både pos & neg om vogna;)

Skrevet

Vogna er snart 2 år, er lite brukt for vi har hatt en annen vogn i tilegg. Nå går snuppa i barnehagen og i helgene og på ettermiddagene bruker vi nesten aldri vogn (jenta er snart 2,5 år), her blir det stort sett brukt akebrett/kjelke hele året :-) Siden vi ikke skal ha flere unger (har tre tette), så har vi funnet ut at vi vil selge den istedenfor at den står her å tar opp plass:-)

 

Vogna er kjempe god å trille, det eneste jeg syns er vanskelig med vogna er å dra den etter meg, sånn som jeg gjorde med simo vogna hvis snuppa fikk vind i ansiktet osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...