Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har babyen med i båt (vi har båt med stikk-kabin)? Hva slags redningsvest bruker dere??

Vår lille frøken er nå 2 mnd og vi kribler etter å sette sjøbein...men har vel kanskje tenkt å være landkrabber i år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

vi har en liten jente på 5 og en halv måned. Hun er allerede en dreven båtjente! Vi kjøpte seilbåt i mars og har brukt den masse etter det! Jenta vår er selvfølgelig alltid med. Vi har til nå hatt 10 netter i båten!!!

Har ikke på noen måte følt at hun har lidt noen nød. Hun har vært veldig harmonisk i båten. Vi har hatt varme i båten da, men har ikke kunnet bruke den om matten. Vinterposen hennes blir sovepose, så hun har ikke frøset. Det viktigste er å bruke tid på henne og ta ting i hennes tempo.

Vi har en redningsvest fra Helly Hansen. Husker ikke akkurat hva den heter, men den vant best i test i Foredre og barn...

Ikke la barnet være noen hindring!!!

Skrevet

Nei, jeg tror hun kommer til å være veldig rolig, de ungene som har vært med oss før (ett og to-åringer) har sovnet tvert av vuggingen:-).

Men jeg tenker på sikkerheten, de redningsvestene jeg har sett har sånn krave, hvordan blir det for ungen når den må ligge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...