tjukka med spire i magen Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 hvordan ser deres dager ut??? hva leker dere og hvor mye sover de søte små?? dere som bruker mme, hvor mye gir dere? eller har dere sluttet og gir vanlig melk?? ønsker meg mange svar:)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Nå er minste min 16 mnd (men det var vel ca det samme da han var 1 år) Står opp ca 06.30, sover fra ca 11 - 12.30 og legger seg igjen ca 18.30. Har ikke gitt MME, men begynte med kumelk da begge var 1 år. Sluttet helt å amme da minste var 13 mnd. Leker mye ute og inne. Går i åpen barnehage 2 dager i uken, og har en bror på 3,5 år å leke med på ettermiddagen.
aa11bb22 Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Står opp i 8 tiden. Sover fra 12-14. Er på barnepass på treningssenter, trilletreff, men venninner med barn, ute på tur osv. Alltid masse å finne på. Jeg ammer henne fortsatt, så det blir lite vanlig melk på henne.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Min er 11 mnd. Jeg er hjemme 3 dager i uka, pappaen 2. Vi har en dag i åpen bhg, en dag vi ikke gjør noe spesielt bare går ut på en liten tur om det er fint vær og en dag vi går på besøk eller treffer noen på cafe ect. Pappaen er en dag på tur om det er fint vær og en pappadag hvor pappaene i barselgruppa treffes med barna. Han sover ca 2 ganger og en time hver gang. Men han har bare 10-timers natt så synes vel han sover lite i forhold til andre. Ammer han litt morgen og kveld og han får 1-2flasker velling om dagen. Har ikke begynt med melk, men skal begynne snart. Ellers får han vann. =)
tjukka med spire i magen Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 takk for svar =) min sover ca 10t natt, og han er så trøtt på dagen, men han nekter å sove....... det er en kamp hver gang........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå