Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 hadde jeg lagt meg rett etter å ha vasket håret hadde jeg våknet opp som en hulder!! selv om jeg føner håret. irriterende!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Håret mitt er så langt og glatt at det ligger som skal uansett. Trenger ikke å gre det en gang, så lenge jeg bruker balsam.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Dusjer alltid på kvelden, og har sett huldra noen ganger i speilet ja! Men jeg er ganske så urolig når jeg søver. Vrir og vender på meg selv hele tiden!! Men har opplevd at jeg våkner med fint hår også Men hvis jeg føner håret er det som å våkne en dag uten dusj kvelden i forveien. Hva med å flette håret, sette det løst i et hårstrikk?
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Hihi, jeg så ut som ett lykketroll i morgest:) Minsten bare kikke stort på meg, hehe
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Dusjer såpass tidlig at håret har tørket innen leggetid.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 HIhi, gidder ikke vente på at håret tørker når jeg dusjer i 23-tiden etter seinvakt. Ja, jeg må dusje:D Er ikke alltid like kjekt å bare gå rett i seng etter ei seinvakt, har vi hatt det rolig og ikke hatt pleie, er det greit nok. Men har det vært hektisk og mye stell og slikt.... da MÅ jeg dusje:)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Jeg pleier å føne håret når jeg gidder, og da våkner jeg med fint hår. Men så er håret mitt ganske langt også, så det skal endel til for at det ser helt grusomt ut...
linlos31 Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Har selv langt hår......men elsker å dusje før jeg legger meg...balsam hjelper ja....
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Må skylle håret om mårran når æ våkne da:)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 Jeg fletter det våtehåret. Så sover jeg med fletter, og får fine krøller til neste dag. Håret ligger kjempefint da. Dette har jeg gjort i alle år, og nei, det blir ikke så særlig slitt av det som en skulle tro!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #11 Skrevet 31. mai 2008 Putter håret i en flette så ser jeg ikke ut som en hulder morgnen etter
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #12 Skrevet 31. mai 2008 Skjønner ikke hvorfor det er om å gjøre å IKKE se ut som en Hulder Kan nesten virke som om dere ser på det som en u-ting, men en Hulder er faktisk en "vakker ungjente"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå