Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Vi har begynt med leggerutiner på vår 2 mnd gamle snuppe, selvom vi vet at de ikke skjønner rutiner før ved 3 mndrs alder...(vet igrunnen ikke hvorfor vi gidder...for det funker jo ikke!!! ) Men det jeg lurer på er: når de er 3 mnd, hvor lang tid tar det før de skjønner rutiner, at når vi feks legger henne kl 19, at hun faktisk sovner da??
Jewel m/jente får gutt Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Vi begynte og legge snuppa mellom 21 og 2130 når hun var 3 mnd, for da så vi at hun var trøtt eller at hun allerede hadde sovnet i fanget. Nå er hun straks 4 mnd og legger seg mellom 1930 og 20. Vi legger henne som regel våken, har gjort det hele tiden,(med mindre hun har sovnet under mat) og ligger og pludrer litt før hun sovner av seg selv. Det er veldig individuelt hvor raskt de sovner av seg selv. Så det er bare og prøve og se. Kanskje det ikke tar lange stunden ;-)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 For all del, begynn tidlig....det gjorde ikke vi....og det får vi svi for nå. En umulius å få lagt om kvelden......er istor slag fra 21..... Men nå de i går og i dag har jeg lagt han i sengen, og han har grått.... det er greit for meg...mindre gråting i kveld enn i går, men så kommer pappaen da....vi må ta han opp, stakkar han er så liten, han kan gråte på seg hodepine.... Men nå merker jeg at det er vilje og stahet hos ungen....og han tvinger seg til å være aktiv for å holde seg våken. Men nå har jeg satt foten ned, heldigvis jobber gubben litt kvelds og nattvakter for tiden, så jeg håper jeg får inn en rutine snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå