Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehm... finnes det? Skal muligens kjøpe meg ny bærbar data i morgen, og kom plutselig på om en Mac kan være ett alternativ?

 

Ja, så kommer det teiteste spørsmålet, hva er forskjellen på en mac og en pc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan bare si at jeg vill på det sterkeste anbefale en mac i stede for pc. gå inn på apple.com så finner du ut masse:) lykke til

Skrevet

Ja, det finnes.

MacBook heter de, evt PowerBook.

Prisene finner du her; www.apple.no (og prisene er veiledende også for Elkjøp etc.)

forskjellene, tja, hvor skal man begynne.

De er ikke lenger så store, men operativsystemet er vel det som er mest forskjellig og det er også der kanskje utfordringen ligger i overgang fra PC til Mac.

Vanskelig å forklare egentlig.

 

Dersom du bor et sted hvor det er Humac, stikk dit, de kan fortelle så meget mer.

Skrevet

De er også på eplehuset.no

Skrevet

Forøvrig, jeg elsker min mac, vil aldri ha noe annet.

Har hatt mac siden første datamaskin kom i hus, og sånn forblir det;)

 

Skrevet

Takk for svar:) Skal sjekke på eplehuset.no, det har vi i nærheten:)

Skrevet

EN GANG MAC; ALDRI TILBAKE:)

 

Jeg elsker macen min, har en macbook som er mer enn nok hvis du bare trenger til lett arbeid med dokumenter og internett. Macbook Pro er hakket sterkere og nyere!

 

Si hva du trenger macen til, så er jeg sikker på at de i butikken hjelper deg!

Skrevet

Men er ikke skjermen fryktelig liten da? 13"??? Innrømmer det med engang, jeg er dust innen slikt, hihi...

Skrevet

Vi betalte ca 12000kr for vår. Veldig bra :)

Og hvis det er noen her inne som vet om cd-brenningsprogram på MacBook, si ifra, for jeg er fortsatt litt grønn og finner ikke ut hvordan jeg skal brenne cder, hehe :)

Skrevet

Ang skjerm: Man venner seg til det og det spørs også hva man har hatt før.

Jeg syns skjermen er helt ok jeg, Samboeren har litt større, men pc.

Men, uansett: Ingenting slår mac uansett, hehe :P

Skrevet

Vet ikke hvor mye mannen betalte for vår, men ville bare si at jeg elsker vår <3

Skrevet

Må vel se på den da:) Og høre om denne sakens fortreffeligheter på butikken i morgen. Evt høre på mannens overtalelser... Han har veldig lyst på mac vet jeg.

Skrevet

Det er vel spørs på hva du ska bruke mac/pc til?

Mac er ypperlig i "kreative" programmer, men ska du bare surfe litt rundt så får du en skikkelig god pc med god stor skjerm for samme prisen som en macbook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...