Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Ehm... finnes det? Skal muligens kjøpe meg ny bærbar data i morgen, og kom plutselig på om en Mac kan være ett alternativ? Ja, så kommer det teiteste spørsmålet, hva er forskjellen på en mac og en pc?
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 kan bare si at jeg vill på det sterkeste anbefale en mac i stede for pc. gå inn på apple.com så finner du ut masse:) lykke til
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Ja, det finnes. MacBook heter de, evt PowerBook. Prisene finner du her; www.apple.no (og prisene er veiledende også for Elkjøp etc.) forskjellene, tja, hvor skal man begynne. De er ikke lenger så store, men operativsystemet er vel det som er mest forskjellig og det er også der kanskje utfordringen ligger i overgang fra PC til Mac. Vanskelig å forklare egentlig. Dersom du bor et sted hvor det er Humac, stikk dit, de kan fortelle så meget mer.
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Forøvrig, jeg elsker min mac, vil aldri ha noe annet. Har hatt mac siden første datamaskin kom i hus, og sånn forblir det;)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Takk for svar:) Skal sjekke på eplehuset.no, det har vi i nærheten:)
*1+1=2 små* Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 EN GANG MAC; ALDRI TILBAKE:) Jeg elsker macen min, har en macbook som er mer enn nok hvis du bare trenger til lett arbeid med dokumenter og internett. Macbook Pro er hakket sterkere og nyere! Si hva du trenger macen til, så er jeg sikker på at de i butikken hjelper deg!
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Men er ikke skjermen fryktelig liten da? 13"??? Innrømmer det med engang, jeg er dust innen slikt, hihi...
Gunni_2 Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Vi betalte ca 12000kr for vår. Veldig bra Og hvis det er noen her inne som vet om cd-brenningsprogram på MacBook, si ifra, for jeg er fortsatt litt grønn og finner ikke ut hvordan jeg skal brenne cder, hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Ang skjerm: Man venner seg til det og det spørs også hva man har hatt før. Jeg syns skjermen er helt ok jeg, Samboeren har litt større, men pc. Men, uansett: Ingenting slår mac uansett, hehe
Alba44 Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Vet ikke hvor mye mannen betalte for vår, men ville bare si at jeg elsker vår <3
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Må vel se på den da:) Og høre om denne sakens fortreffeligheter på butikken i morgen. Evt høre på mannens overtalelser... Han har veldig lyst på mac vet jeg.
najs Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 Det er vel spørs på hva du ska bruke mac/pc til? Mac er ypperlig i "kreative" programmer, men ska du bare surfe litt rundt så får du en skikkelig god pc med god stor skjerm for samme prisen som en macbook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå