Gå til innhold

Dere som bruker handlenett i steden for bæreposer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg jammen bli flink til dette jeg og :)

Lurer på hvor dere har kjøpt deres nett? Vi ha noen litt "stilige"...ikke de hvite med coop merke på :) He he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.baggubag.com

6 stykker kommer på rett under 200 kr så man slipper moms og toll :o)

Skrevet

Ok. jeg har også ett spørsmål. Hva skal jeg kaste søpla mi i?!? Jeg forstår at det er flott å spare miljøet....men jeg må kaste søppel i noe.

Skrevet

Tenkte jeg kjøper poser innimellom-når det trengs.... Nå har jeg i alle fall altfor mange poser liggende!!!!

Jeg har forresten sett inne på hippo (?)....der var det og noen flotte!!

Skrevet

Kjøp hvite søppelposer på binders eller andre plasser.

Skrevet

Så lat som jeg er, saumfarte jeg ikke nettsiden for str på de.

Men er de greie i str?

Skrevet

De er romslige. Rommer like mye som en vanlig pose. Men de er ikke like høye, altså du kan ikke stable noe oppe melkekartongen, men de er bredere, så vil tro at du får like mye oppi som en vanlig bærepose.

Skrevet

Traktøren (butikk for kjøkkenutstyr) har stilige handlenett, flere forskjellige farger og mønstre :)

Skrevet

Noen som har sett handlenett av tøy med glidelås øverst? Er så kjekt når jeg likevel legger posen under vogna, så slipper alt å trille ut. I dag knyter jeg jo plastposen før jeg slenger den under.

Skrevet

sjekk ut envirosax, der har jeg kjøpt mine:D

Skrevet

Nasse nøff: tror det var de samme som jeg så på hippo. Er de greie i str....cm sier ikke meg så mye ;)

Skrevet

ja det kan stemme:) jeg liker størrelsen, får plass til iallefall det samme som en vanlig pose++ og den revner ikke..hehe også er det knepping på de for å få de til å sitte sammen og bli små i veska, en annen jeg har er det en liten pose på men den er det bare irriterende å ta ut og oppi igjen.

Skrevet

De hørtes jo bra ut!!! Hvor mange har du? Så en kunne kjøpe pakke med 5 ulike i...trenger jo en del når ukeshandelen skal tas :) Er de laget av tøy? Og kan en vaske de?

Ble visst en del spm her nasse...

Skrevet

Har kjøpt noen utrolig fine på Ikea! Rommer maaaaaaaaaaasse!!!! Får like mye oppi tre av disse som jeg får i 6 vanlige poser! Posene heter Dimpa, koster 12 kr om jeg ikke husker helt feil og er shit sterke (ikke stoff, men polypropylen tror jeg). Finnes i sort, grønn, blå og rød, men ligger ikke bilde av de på nettsidene til ikea!

Skrevet

jeg har fem, har kjøpt en nå og da, men jeg ville kjøpt den med fem i hvis jeg skulle kjøpe nå ja:) de er laget av polyester og kan håndvaskes. tørker fort. man må jo ha noen hvis det skal være no vits, er sjelden jeg handler bare til en pose på butikken...hehe

Skrevet

Har en av de jeg :) Har bare brukt den en gang....men var usikker hvor mye de tålte! Ei på jobben hadde og kjøpt den, men den var raknet-så da var jeg litt usikker på kvaliteten...

Skrevet

Var inne på nettsiden til ikea nå...var visst ikke de samme som du nevnte... Fant ikke den jeg har kjøpt-men den var litt sånn plastikk aktig... Stor og god var den ialle fall, men som sagt usikker på kvaliteten. Kjipt hvis den ryker når jeg har puttet den full med varer!!

Skrevet

Fant som sagt ikke noe bilde av den på nettet, men jeg har hatt 6 melk i den og det gikk supert! Tåler i hvertfall mer enn hva jeg ville puttet i en vanlig pose... og det er vel poenget! ;)

Skrevet

Envirosax posene er kjempe fine!! rommer masse

www.dotedot.com

Skrevet

Jeg har nett fra Mester Grønn. Fine nett med flotte blomster på ;)

Skrevet

Noe galt med Obs-logo på?

Våre mørkeblå fra Obs er jo såå fine ( og bare 20,- pr);o)

Vel....veldig praktiske da. Hehe...

Skrevet

he he...nei-de er jo fine de og :) Skriver under på at de er praktiske da!!

Skrevet

Jeg liker nå mitt knallblå coop/miljøvennlig nett, jeg.

Skrevet

Hva med å kjøpe litt stoff og sy selv?? Da får du størrelsen og fargen du selv ønsker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...