Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Fy f... sier jeg bare, 5 år. var babyen verdt så lite.... http://www.nettavisen.no/verden/article1950301.ece
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Fy faen, unnskyld uttrykket, for en mann, virker jo som om han ikke har skyldfølelse en gang.. Ble kvalm da jeg leste dette: Jeg holdt ham og ristet ham, og skrek: Hvorfor tar du ikke flaska. Det kan hende at jeg slo hodet hans i dørkarmen da jeg ristet ham, har Wilson selv forklart, ifølge politiet. Den vesle gutten hadde også skader rundt munnen, trolig etter at tåteflaska var blitt presset mot ham. fysj
Aylinah Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Blir så forbanna av sånt som det her,han får det nok bra i fengsel tenker jeg.Drittsekk..... Er jo bare så ufattelig trist..... Uff,lille bebisen..
MammisOgTøffer`n Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Også var det jeg da......Som MÅTTE inn å lese hva dette gjaldt........ Nok en tragisk historie jeg ikke kommer til å få ut av hodet........... Hva folk får seg til å gjøre, jeg blir helt skremt av denne verden...................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå