Gå til innhold

Dere som venter jente: Hva skal hun hete? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er såååå vanskelig.. Har lenge igjen ennå, men liker å finne et navn litt tidlig.....

Ville bare se hva dere der ute liker :) Eller hva slags alternativer dere har....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at det blir Sanne her:)

Skrevet

min skal hete Julie Antonie =)

Skrevet

Vet ikke om det blir jente eller gutt, men om det blir jente skal hun hete Tomine eller Linnea... Må nesten se det an litt også, om hun passer til navnet:)

Skrevet

Skal ikke på UL før om 4 uker, så vi vet ikke kjønn ennå. Blir det jente så liker vi Mari eller Lotte. Får ikke helt bestemt oss....

Skrevet

Jenta vår skal hete Alva Johanne :)

Skrevet

vi vet ikke om det er gutt eller jente enda. Men blir det jente er det mulig det står mellom Thea, Maya eller Anniken.

Antonie som mellomnavn.

Skrevet

Vi lurer litt på Leah Evita, men diskuterer fremdeles, så kan være vi ender opp med noe helt annet.

Skrevet

Jenta vår skal hete Mathilde!!! Synest det er sååå nydelig!

Skrevet

Lurer litt på å kalle jenta vår Janne

Skrevet

Det var mange fine navn :) ligger litt i den sjangeren jeg liker selv også :) Liker også Mathilde godt, men det er desverre opptatt av en nær slektning =/

Alva er så søtt da :) er jo sååå vanskelig....

Skrevet

Nå ser det ut til at hun skal hete Leah, men vi vil ikke bestemme heeelt 100% før hun er ute, tilfelle noe annet passer.. Ellers har vi tenkt på Sofia, Eline, og Marie.. (likte Sienna godt før, men skeptisk til det nå, så blir ikke vurdert lenger)

andre jentenavn jeg synes er fine

ava, ada, amalie, alva, alexandra, celine, elise, emilie, emma, mia, madelen, mille, mina.. det er sikkert mange flere og :)

har du noen favoritter så langt da?

Skrevet

Vi har 2 jenter fra før som heter Tuva og Iris. Blir det jente denne gangen også så skal hun hete Ane- Rebekka. Men passer ikke navnet til ungen som kommer så må vi finne på noe annet.

Skrevet

Jenta vår skal hete Leah Victoria :o)

Skrevet

Jenta vår skal hete Frøya=) Det bestemte vi oss for for lenge siden, digger d navnet!

Skrevet

Babygirl...?

Egentlig skulle hun hete Leah etellerannet, men siden det er så mange andre som skal kalle babyen det er jeg blitt litt skeptisk.

Synes Vida er veldig fint. Og Mille/Mila..

Skrevet

Nora skal vår hete. Har Ada fra før og synes de navnene klinger bra sammen. Korte og enkle begge to. Akkurat som navnene til meg og mannen min =)

Skrevet

Våres jente skal hete Leah Nathalie =)

Skrevet

Blir jente nr 2 på oss, våres første heter Amalie. Pappa og Amalie er veldig enige i at nr 2 skal hete Julie, men jeg er ikke så sikker enda. syns Lovise er søtt, også heter mormor det. Men min lillesøster skal også ha ei jente og termin før meg. Og deres sukkerklump skal hete Luna Lovise.Så da forsvant jo det alternativet. syns det er vanskelig med jentenavn igjen jeg..

Skrevet

Det blir Michelle her, syntes Cynthia er veldig fint også.

Skrevet

Vi skal ikke vite kjønne før hun/han kommer, men tror vi er enige om jentenavn; Ynwa Janita:-) Janita er en blanding av mamma og pappas navn: Jan og Anita=) Ynwa er i forbindelse med pappas yndlingslag Liverpool.... Liker det godt!! Men mulig det blir noe helt annet=) Mye fint dah!!

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss enda, men liker godt Sarah og Isabella. Blir kanskje ett av de :)

Skrevet

Madelène skal jenta vår hete :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...