Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Sambo tok med seg en 6-pack med øl og sa han skulle en tur bort til faren og broren sin. Hjemme sitter jeg igjen alene med to små tupper, ei på 2 år, og ei på 11 dager. Jeg har en helvetes skallebank p.g.a. nakkeproblemer, noe som blir forverret av amminga, så jeg er avhengig av hjelp fra sambo. Han skulle ikke bli sein, sa han. Nå har jeg prøvd å ringe han 100 ganger uten å få svar. Ringte til slutt på hustlf til svigerfar, og da fikk jeg vite at nei, han var ikke der..! What the fuck??? Jeg sa klart i fra at han ikke fikk gå ut i dag, for jeg er som sagt litt avhengig av han om dagen. Det var helt greit... Nå vet jeg at han har stått og jugd meg rett opp i trynet! Skjønner ikke hva jeg gjør i dette forholdet lenger, for han er jo ikke til å stole på. (Er ikke første gangen det skjer...) Er så dritt lei av å bli "holdt for narr" på den måten! Jeg aner jo ikke hva han driver med! Eneste jeg vet, er at hver gang det skjer, kommer han ikke hjem før langt utpå natta, drita full!! Grrr....!!!!! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette... Måtte bare få ut litt!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Etter slik du skriver,så er det jo ikke første gang dette skjer og da må du jo godta at det skjer,så lenge du ikke gjør noe med det. Du har jo t,o,m gått henn og fått enda et barn med ham. Det virker jo som om du vil ha det slik. Jeg hadde aldri i livet godtatt det,jeg hadde sagt i fra at slik vil jeg ikke ha det,skjer dette igjen,så pakker jeg og flytter og tar med meg barna.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Så får han altså mer å drikke et eller annet sted, man blir jo ikke dritings av en 6-pack hvis man ikke drikker for første gang! Fytti rakker'n, dra fra en barselskvinne og et 11 dagers gammelt barn?? Fikk veeeeldig dårlige vibber her, nå, gitt..... Lykke til videre, men jeg er glad jeg ikke er i dine sko, hadde det vært gubben min hadde døra vært låst når han kom hjem i hver fall!!!
bus&kul Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 En gang hadde jeg en sånn samboer som alltid mått feste og som plutselig kunne "stikke av" en lørdag kveld slik at når jeg kom hjem fra jobb var det tomt, iingen beskjed- ingenting. Kom hjem dritings neste morgen, lovte bot og bedring- gjorde det igjen og igjen... Ingen barn hadde vi, så det var for såvidt greit å avslutte det forholdet. Nå er jeg giift med en real fyr som innimellom er både på fest og på byen- men det er helt ok, for det er avtalt på forhånd. Syns ikke du skal finne deg i dette. Er det noen du kan reise til og overnatte med barna slik at du er borte når han kommer hjem. Bare for å gi han beskjed om at dette ikke er akseptabelt. Han bør jo væremer ansvarsfull siden han er far til og med. Lykke til, jeg føler med deg :-)
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Skjønner at du blir helt jævlig irritert, men det er jo ett spørsmål som dukker opp, siden dette tydeligvis ikke er første gang: Hvorfor fikk du et barn til med denne idioten? Med mindre dette er oppførsel som dukket opp under graviditeten, så må du jo ha visst om dette? Jeg mener selvsagt ikke med dette å frata han noe ansvar her. Dette er hans feil og hans alene, men jeg må si jeg blir litt overrasket over at du faktisk finner deg i det.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Oj, hadde min mann oppført seg sånn hadde det vært på hue og rævva ut! Jepp.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 for en kuk! mitt råd til deg er at fra nå av, må du gjøre alt som er bra for deg og barna dine. drit i å tenke på han når du bestemmer deg for noe, da mener jeg alle småting i hverdagen. ta vare på deg selv så du ikke ender opp med å bli syk fordi du blir sliten av å dra lasset aleine. Gjør småe ting hver dag som er bra for DEG. mener du at det hadde vert godt med en helgetur til foreldrene dine (foreksempel) så dra, selv om mannen skulle finne på å mene eller synes at det ikke er kult. har DU lyst, så gjør det. samme hva det måtte være. gi deg og barna småe og ofte nytelser. og DRIT i å tenke nytelse for han. nå må du fokusere på livskvaliteten DIN og gjør du det, får ungene dine også en god livskvalitet. det er et sted å begynne vertfall, for å gi råd om å dumpe han NÅ blir jo et litt sært råd. for akkurat NÅ er du jo totalt oppslukt av ansvaret for de små barna dine. sørg for at hver dag blir god for deg og de små, så du ikke mister grepet om deg selv her og nå, og i månendene fremover. prøv å treat your self og voks deg sterk, sterk nok til å ta en avgjørelse om hva du vil gjøre, og sterk nok til å dra fra han om det er det du bestemmer deg for. men ro ned hverdagen rundt deg selv nå, og fokuser på DEG SELV og ungene husk deg selv nå (hakk i platen, men bare fordi det er så utrolig viktig at du gjør det! for har du det bra har ungene det bra, og vise versa)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Å dra ut for å feste uten en gang å si hvor man er 11 dager etter at man har fått barn er rett og slett utilgivelig. Et spebarn er felles ansvar, og nå mer enn noen gang trenger man støtte og samarbeid. Synes ikke dette høres ut som en mann som er verdt å ta vare på. Jeg hadde i alle fall aldri tilgitt sånn oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 da hadde jeg pakket noen saker og dratt min vei uten å si fra. tatt med meg barna til mine foreldre eller et eller annet. bare så han kan få sitte der å lure å være redd. ikke hadde jeg svart om han ringte heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå