2 søte Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 no orker jeg ikke mer, ting begynner å ta overhånd på meg og eg trenger fri! er forventet hos meg at fordi jeg valgte dette livet, så får jeg klarer meg sjøl. ikke det, jeg får hjelp av foreldrene mine når eg skal på jobb, men det er omtrent alt og! eg eier ikke et sosialt liv, gjør ikke på noe som helst annet enn skole, jobb og datteren min! og uansett hvor mye jeg elsker henne så klarer eg ikke mer, er helt tømt for krefter. noen som har en mirakelkur som løser slikt? er likefør eg stjeler ritalinen til en i klassen min ;p neida, men hva gjør jeg, det er begrenset hvor mye kaffe eg orker i løpet av en dag... finner ikke barnevakt, virker ikke som om jeg får avlastningshjem, og bf har ikke kontakt... noen ideer??
Ane** Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har egentlig ikke så veldig mange råd å komme med. Men jeg vet utrolig godt hvordan du har det. Her er det heller ingen bf i bildet på yngste, og det er nul avlastning å få fra familien. Neste uke har jeg gått ett år i strekk, 365 dager uten så mye som EN formiddag/ettermiddag/kveld for meg selv. Ikke så mye som 3 timer fri noen gang.. Så tro meg jeg vet hva du snakker om. Og det er absolutt til å bli sprø av! Jeg har nettoppp hengt opp lapp på butikken her og etterlyst en barnevakt, og håper virkelig noen svarer.. Kunne du ha prøvd det kanskje?? Jeg tror det viktigste er å dra fokus vekk fra hvor sliten og lei man er. For jeg merker at om jeg begynner å tenke på hvor sliten jeg Egentlig er, ja da begynner jeg bare å grine. hehe.. Jeg må virkelig holde fokus på de gode stundene, og at jeg til høsten i det minste har en barnehageplass så jeg får sett noe annet enn bare unger, men får gått på skole i det minste.. Tror bare det kommer til å redde "psyken" min mye... Hvor i landet bor du forresten? Kanskje vi kunne hjulpet hverandre litt..?
2 søte Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 uff det hørest tøft ut da! men du har rett, eg må bare få meg fra tanken om hvor tungt det er og heller fokusere på det positive har ikke helt mulighet for å henge lapp på butikken, bor såpass ut på landet at det må bli unger i nærområdet. men det er ganske mye rart her så tør ikke det helt heller.. forhørt meg på hs og slikt, men ingen hjelp å få. jeg bor uttafor bergen, du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå