Gå til innhold

Helvetes drittmann!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han klager og klager over at jeg ikke gjør nok husarbeid, og at jeg alltid ber han om hjelp til å skru sammen selv. Nå skulle jeg være så selvstendig at jeg greide å skru sammen en hylle selv, men jeg greide å miste en skrue, så nå kaller han meg de verste ting. Har stått og skreket til meg i ti minutter nå...

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor velger du å leve med en slik mann da?

Skrevet

Det luere jeg også på! Du kan få så mye bedre!

Skrevet

Han hadde ikke vært min samboer til etter midnatt i kveld, det er helt sikkert!!! Møkkagubbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Så det første du tenker på, er å sette deg ned og skrive om det her???

Bruk heller energi på å finne den skruen.....

Skrevet

Nei, si det... :( Han var jo ikke sånn før, han var verdens greieste før vi gifta oss. Men jeg har gått fra ham flere ganger det siste året, men han har greid å lokke meg tilbake. Lovet å forandre seg... Men nå tar jeg barna og går. De har heller ikke godt av å se at jeg blir behandlet sånn.

HI

Skrevet

Nei, skruen mista jeg for lenge siden, og jeg har lett overalt. Jeg dibbet allerede da han fant det ut... Så jeg prøver heller å se litt opptatt ut mens han står og skriker.

Skrevet

Synes ikke det høres ut som en mann verdt å leve med.

Skrevet

Hvis han klikker for en skrue, håper jeg virkelig ikke at han ser hva du skriver om han her.

Et tips, si til han, take a chill pill, så blir han enda surere. Elsker å fyre typen når han er sur, hehe

Skrevet

Ja, han der høres veldig hyggelig ut...ikke akkurat!

Håper han er feilfri, så lenge han kan stå å gape og bære seg slik for en liten bagatell.

Hadde bedt han finne den jævla skruen selv jeg om den var så viktig, så kunne han putten den der den trengs og det er inne i skolten hans.

Han må jo virkelig mangle noen, spør du meg.

Du vet vel at det er ikke bare slag og spark som går under misshandel, men også det verbale. Blåmerker forsvinner jo i løpet av noen dager, men vonde ord setter seg i sjela.

Skrevet

Han fortsetter å være en solid dritt fordi du lar deg lure tilbake selfølgelig! Han er sikkert ikke dum, han har fått med seg at uansett hvor mye drit han slenger og uansett hvor mye du drar, så får han deg tilbake så han trenger ikke anstrenge seg litt en gang. Det er en sånn regle... men husker ikke helt, om at første gang du tilgir er det godhet, alle gangene etter det er idioti.

Og i alle fall for barna sin del! Hva slags intrykk får de av hvordan man skal være mot de man er glad i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...