Gå til innhold

Er det noen her som aldri drikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri noen gang møtt noen andre enn meg som er totalavholds... Har drukket før da, men sist gang var jeg 20 år. Nå er jeg 37.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, er 24 år, har aldri drukket noe som helst!! Ikke en slurk en gang... nada!! Stolt av meg selv:) Koser meg masse uten alkohol:)

Skrevet

jeg er 23 år har aldri vært full... har bare smakt!

Skrevet

Føler meg nesten avholds selv i forhold til før, nå drikker jeg kanskje hver 3. måned ;-) Men du er ikke alene, en ekskjæreste av meg er også avholds. Han er nå 31 år ;-)

Skrevet

tar meg 1/2 glass rødvin til ribba på julaften. ellers drikker jeg aldri.

drakk før hvis vi var ute på fest, for mange år siden. men jeg synes bare ikke det er noe godt.

Skrevet

Jeg har ikke drukket på mange år:) Er ikke noe jeg liker, så da får det være. Drikker ikke alkohol for å drikke det, det må da smake godt:) Og siden det ikke smaker meg, vel, da er jeg avholds. Er ikke fritt for at jeg kunne tenkt meg en real fest av og til, men når det kommer til stykket, har jeg ikke lyst likevel... Backer ut så det holder.

Skrevet

Åh, for noen kjedelige neper. Hikk. Raaaaap.

Skrevet

Jeg festet mye i "min ungdom" jeg, men har nå vært totalt avholds i 10 - 12 år tenker jeg.... Liker ikke følelsen av å ha fått i meg alkohol så da lar jeg det like godt være ;o)

Jeg er forresten 33 år :o)

Skrevet

Drikker så og si aldri... Kan hende en gang annenhvert år, eller noe, at jeg tar en liten fest.

Skrevet

jeg er ikke avholds. Sitter her med en kald øl, som jeg unner meg nå som småen er lagt og huset er vasket. koselig det ;)

Skrevet

Jeg drikker ikke mye. Sist jeg smakte alkohol nå er en lang stund siden. Jeg har aldri vært så glad i alkohol smaken. Så jeg holder meg mest til brus. Å har det like moro som dem som drikker.

Skrevet

Jeg drikker aldri - det gjør heller ikke mannen min. I tillegg har vi mange venner som heller aldri drikker. Vi har det likevel utrolig gøy sammen. Ja., det går faktisk an å ha det morro uten alkohol også!

Skrevet

Jeg drikker aldri...

Skrevet

Nei, her i huset nyter vi ikke alkohol, verken mannen min eller jeg.

Skrevet

Jeg drikker ca. 5 ganger i året. Da drikker jeg ganske mye.

Skrevet

Har ikke smakt alkohol siste 10 årene, og ærlig talt så savner jeg det absolutt ikke !

Skrevet

Hvorfor drikker du disse gangene i året ? fordi det er gøy ?

Og hvorfor drikker du så mye når du først drikker ?

Du trenger ikke å svare, men jeg syns det var litt interessant det du skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...