Gå til innhold

barnevogna.no.... ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt vogn derifra? Det har jeg nemlig, betalt via nettbanken onsdag i forrige uke og venter spent på vogna. Noen som har gjort det samme? Hvor lang tid tar det før vogna kommer da? (utålmodig deluxe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står forresten på nettsiden deres at de sender vogna 3 dager etter pengene er overført... Hvor lang tid tar postgangen på ei vogn da tro?

Skrevet

ingen? Nei, da får jeg vel bare vente litt til da :)

Skrevet

Hvis du betalte på onsdag er pengene tidligst registrert på deres kto torsdag. Så spørs det om de teller 3 dager eller virkedager. da er vogna tidligst sendt på mandag. Jeg ville sendt en mail og spurt om sporingsnummer. Noen ganger bruker posten flere dager på å få ut hentelappen.

Skrevet

Jepp, sporingsnummer er lurt! Send mail og be om det. Posten kan være skikkelig treg.

Skrevet

Hvilken vogn ble det forresten, silje?

Skrevet

Det ble en rød GT safari! Og siden jeg brukte så lang tid på å bestemme meg for vogn, skulle jeg helst ha hatt den tilsendt " i går". Hehe ;-) Blir spennende med ny vogn, og håper den står til forventningene.

Takk for god info om masse forskjellige vogner, Musipusi! Det virker som du har full kontroll ;-)

Ps. har sendt mail med forespørsel om sporingsnr nå, så får vi håpe dama får dratt ut finger'n snart!

Skrevet

Bra valg ;) Tror du blir fornøyd! Tragisk å gå å vente på det nye vidunderet i posten, og når pakkelappen kommer....da er det som julaften for meg i allefall ;) Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...