Silje *trebarnsmamma* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Noen som har bestilt vogn derifra? Det har jeg nemlig, betalt via nettbanken onsdag i forrige uke og venter spent på vogna. Noen som har gjort det samme? Hvor lang tid tar det før vogna kommer da? (utålmodig deluxe)
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2008 Står forresten på nettsiden deres at de sender vogna 3 dager etter pengene er overført... Hvor lang tid tar postgangen på ei vogn da tro?
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 ingen? Nei, da får jeg vel bare vente litt til da
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Hvis du betalte på onsdag er pengene tidligst registrert på deres kto torsdag. Så spørs det om de teller 3 dager eller virkedager. da er vogna tidligst sendt på mandag. Jeg ville sendt en mail og spurt om sporingsnummer. Noen ganger bruker posten flere dager på å få ut hentelappen.
Lykke X 4 Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Jepp, sporingsnummer er lurt! Send mail og be om det. Posten kan være skikkelig treg.
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 Det ble en rød GT safari! Og siden jeg brukte så lang tid på å bestemme meg for vogn, skulle jeg helst ha hatt den tilsendt " i går". Hehe ;-) Blir spennende med ny vogn, og håper den står til forventningene. Takk for god info om masse forskjellige vogner, Musipusi! Det virker som du har full kontroll ;-) Ps. har sendt mail med forespørsel om sporingsnr nå, så får vi håpe dama får dratt ut finger'n snart!
Lykke X 4 Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Bra valg Tror du blir fornøyd! Tragisk å gå å vente på det nye vidunderet i posten, og når pakkelappen kommer....da er det som julaften for meg i allefall Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå