Gå til innhold

Hvem er det som griller av dere. Du eller mannen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at når det kommer til grilling er det ofte blitt mannen sin oppgave uansett om han holder seg langt unna kjøkkenet ellers.

Her er deg jeg som er sjefsgrillern. Han har det å holde seg langt unna grillen. Det er han som ordner tilbehøret ;o))

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mannen griller, jeg ordner tilbehør. Primært fordi jeg ikke har noe til overs for gassgriller...

Skrevet

Samboer er god på å grille, så det er hans jobb.. Og han holder seg laaaaangt unna matlaging ellers. Han liker ikke å lage mat, men det gjør jeg, så det er heelt greit ;)

Skrevet

Jeg griller og lager tilbehøret. Mannen kan bare lage suppe (toro-pose) og hans spesialitet, grandi med ekstra ost:)

Skrevet

mannen griller.men så er det han som lager de fleste middager ellers også:)

Skrevet

mannen

(så det blir ingen grilling)

Skrevet

Det er mannen som griller, men så tar han seg stort sett av alt som har med biffer og sånn å gjøre ellers også da! Jeg tar den enkle hverdagsmaten, mens han lager alt som er litt mer avansert. (Jeg er en kløne på kjøkkenet!)

Skrevet

mannen griller mens jeg ordner tilbehøret på kjøkkenet=)

Skrevet

Mannen min griller, jeg liker ikke flammer og holder meg godt unna. Er nok litt pysete av meg :-)

men mannen min lager en del middag ellers også da.

Skrevet

Mannen griller (stort sett, hvertfall). Han fikser også andre kjøttmiddager - det er ikke jeg så god på. Når vi griller fisk, derimot, er det jeg som er sjef.

Skrevet

Jeg begynner - jeg er sååå ivrig!

Men, så dabber jeg av litt - orker ikke mer! ;o)

Da tar samboeren over :P

Skrevet

Mannen griller og jeg fikser tilbehøret. Men vi griller ganske sjeldent så han er ikke noen mester akkurat, blir litt kino noen ganger :)

Skrevet

Mannen sin oppgave:o) Da står han i sjefsforklet sitt og er uber fornøyd. Jeg ordner tilbehør og dekktøy da:o)

Skrevet

Jeg griller og jeg lager tilbehør.. Om jeg er heldig dekker han på da

Skrevet

Hehe..litt delt oppgave, men det er selvsagt JEG som er grill-sjefen her da....siden JEG har mest peiling på å få maten passe stekt og ikke brent utenpå og rå inni ;-)

Han rydder og henter ting mens jeg pensler, snur og vender etter alle kunstens regler... I MORRA SKAL VI HA SKIKKELIG GRILLFEST :-DDD

Skrevet

min far. og min mor lager tilbehøret og vi bare kommer der og spiser:)

KJEMPEORDNING!

Skrevet

er oftest meg..

han har ikke like god kontroll på når kjøttet er passe stekt...

Skrevet

Mannen..

Han lager forøvring alltid middag.. Ett stort kryss i taket de gangene jeg lager middag..

Han er mesterkokken her i huset =)

Skrevet

Mannen min er kokk og kjøkkensjef så her griller ikke jeg i hvertfall=)

Skrevet

hehe..det er nok meg. Mener selv at det egentlig skal være mannens jobb,men han er litt pinglete når det kommer til matlaging.heh.eVet ikke alltid når kjøttet er ferdig osv,men han kan nok hvis han bare vil=) Han har sagt at han skal begynne å grille i sommer nå,men jeg tror det når jeg får se det..tihi

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hehe, mortilgunnar, må vel kopiere svaret ditt, men nå skyldes egentlig mangelen på grilling at jeg ikke har grill og ikke bare det at jeg ikke har mat. Kan godt grille selv!:-)

Skrevet

jeg kan godt også grille selv. finner bare ingen god grunn til og gjøre det ;-)

Skrevet

Moi..

Sambo kunne ikke ha grilla ei pølse om det stod om liv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...