Gå til innhold

Fra morgenkvalme til ettermiddag/kvelds kvalme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd at det skifter fra morgenkvalme til ettermiddag/kvelds kvalme??

jeg føler meg grusom. det er det verste jeg har kjent..

kanskje jeg spiser for lite på kvelden??

noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanlig med kvalme både på morgenen og på kvelden - dessverre. Jeg har det også, men heldigvis ikke så ille, ennå...

Skrevet

uff..og jeg som hadde så inntens morgenkvalme..har akkseptert den nå, men er ikke noe moro å få den på kvelden i stede...

Gjest yrild
Skrevet

Hei :-) Jeg har det også på kvelden nå og hadde på morgenen frem til for en uke siden... synes selv det er greiere å ha det på kvelden, sa jeg slipper det i morgenrøsjet :-)

Det går vel over snart håper jeg!? Du er jo litt etter meg i løypa ser jeg, er selv 10+4 i dag (gleder meg til 12!!!)

klem

Skrevet

ja den kvalmen er noe for seg selv. den kommer og går som den vil den. i går stod jeg opp tidlig og da hadde jeg kvalmen på morran, mens i dag sto jeg opp sein og da har jeg ikke vært kvalm. så jeg lurte kvalmen. hehe....

men jeg er bare sån uggen, ikke sån kjempe kvalm liksom. men som sakt så kommer å går den som den vil. det som hjelper med meg er å spise litt nå rjeg er kvalm selv om det ikke er særlig godt.

men man må vel lide litt for det gode som kommer ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...