Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde renselse i 3 uker etter fødsel, og den siste uka var det litt brun utflod. Men i uke 5 kom det masse friskt blod! Blør enda, maaaasse! Har vært sånn i nesten en uke nå. Er det mensen som er kommet tilbake? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var tidlig med mens, synes jeg, (hvis du ammer, da)

kjenner du menssmerter?

hvis ikke, ville jeg tatt en prat med hs, for å utelukke at noe er galt!

renselsen skal jo bare minke og minke, det skal ikke plutselig komme mye friskt blod!

Skrevet

Ja jeg ammer. Har hatt litt menssmerter ja, allefall løs mage og sånn.

Skrevet

Jeg hadde renselse i flere uker jeg etter mitt keisersnitt. Så stoppet det opp noen dager men plutselig fikk jeg store blødninger igjenn. Dro på føden og de undersøkte meg men det viste seg at det rett og slett var mensen som hadde kommet tilbake. Har slike blødninger ennå men nå hver 28dag. Dette tror jeg er normalt etter å ha født barn.Hadde nesten ikke blødninger før jeg ble gravid.

Skrevet

Ja det kan være mensen. Jeg fikk igjen mensen 7 uker etter fødselen, selv om jeg fullammet. Da blødde jeg masse i to uker.

Skrevet

Hadde det nøyaktig slik som deg, og full ammer selv. Og da blødde jeg i en uke, og 1 1/2 uke opphold så fikk jeg mensen igjen gitt og blør enda (det kan være mini pillen som jeg begynte på etter første mens som forårsaker dette) men begynner og bli ganske lei nå. Men når man ikke har mensen på 9 mnd så må man vel bare få igjen for det :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...