Gå til innhold

Iiiiiiik.. så forbanna ekkelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera mi på 6 kom hysterisk , hørte henne langt nede i gata og trodde det var noe alvorlig, sprang mot henne og møtte henne utfor.

Da begynte hun å dra av kjolen..og det var edderkopper på hele henne!! Hun er som regel veldig sjenert men da flagra trusa og alt på terrassen, hehe.. Uff det var så vemmelig. Fikk dusja henne men hun gikk og klødde hele tiden, jeg ble også påvirka og følte jeg hadde edderkopper å hele meg.

Hun har visst gått midt oppi ett eddisreir!

Så gikk jeg ut på terrassen for å vanne blomstene og gikk selv rett i spindelvev.. Heiv meg i dusjen og skrubba håret som en gal.Hehe.. Hysteriske kvinnfolk ja!

Føler det er ekstra mye denne sommeren jeg og jeg hater det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg GÅSEHUD over hele meg!!!!

Hadde det vært min unge hadde jeg sikkert svimt av!!!

Noe så inniHAMPENjævelig EKKELT!!!!

Skrevet

Æsj. Kvitt litt av fobien min, har en sønn på snart 6 år som elsker insekter. Han har dratt inn alt fra mark, biller, edderkopper osv. Puttet de i lommer og sko og ellers hva han kunne finne.

Eneste gangen han har syntes det var ekkelt var på sommerfesten til bhg hans. Han var å lekte med de andre barna inne ved noen trær, så kom han plutselig løpende med en flaske. Oppdaget etterhvert at flasken var full av maur. Det krydde på han. Og det begynte å klø og svi så han begynte å hyle. Fikk fjernet de etter hvert, men stakkars gutten fikk et rødt utslett som klødde og svidde. Ble bedre etter en dusj. Grøss....

Skrevet

Usj..hørtes ekkelt ut ja! stakkars.

Tror nok jenta mi kommer til å huske dette for alltid så redd som hun var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...