Guttemamman:-) Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Når testa dere? Lurer på om det er mulig å teste positivt før IKM med disse testene...??
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 jeg gjorde det! testa positivt med strips fra billigtest.dk hele 6 dager før ikm, testet hver dag etter det, og streken ble sterkere for hver dag:) på torsdag blir jenta mi ett år forresten;) har du fått strek?
Guttemamman:-) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Ojjj så tidlig da... Har dessverre ikke fått noen strek. IKM i morra, så lurer på om håpet er ute eller om det er uvanlig å teste positivt med de før IKM? Huff blir gal av dette he he...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 jo, men så blir jeg super gravid når jeg er svanger også da, hormonell delux.. ventinga kan være utholdelig!! lykke til da:) håper du får en strek snart da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå