Gå til innhold

Legger ut for anonym...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd, og har det helt for j****g! 10:04 29.05.2008

Kort fortalt:

Jeg har vært i samtaler med familievernkontoret mange ganger. Grunnen til at jeg tok kontakt var for å få hjelp med samværsavtale. Jeg fortalte om banefaren og hvorfor jeg hadde gått fra han. Det var p.g.a psykisk og fysisk vold. Han har aldri slått meg, men har tatt i meg på andre måter. Han er en peson som tror han kan bestemme over alle. Eier ikke respekt for noen. Etter å ha fortalt dette da, så ville Fam.vern.kont at jeg tok kontakt med barnevernet, ellers gjorde de det... Barnevernet kunne jo ikke gjøre så mye, så lenge jeg ikke ville sende bekymringsmelding på han. Og det har jeg jo ikke tenkt, for jeg har ikke noe konkret på han. Familievernkontoret mente også at samvær skal skje under tilsyn.. Men jeg synes kanskje det er litt drøyt, da barnet vårt vil til pappaen, så han gjør h*n jo ikke noe vondt, og det tror jeg heller ikke.

I hevrtfall, nå skal han ha h*n 2 uker i ferien og skal også ha sin eldre sønn med seg. De skal til ett badeland i sverige og jeg er så bekymmret at jeg kjenner dette ødelegger meg. Grunnen til at jeg er bekymmra er at jeg er redd han lar storebroren på 8 år passe henne ved bassenget f.eks. Eller ute p campingen. Han gutten kan jo glemme seg av og så skjer det plutselig noe med h*n. BF har nemlig latt en 4 åring "passe" h*n ute når h*n var 1 1/2 år...

Hva skal jeg gjøre? Nekte samvær? Tørr på en måte ikke det heller, det KAN jo slå tilbake til meg i en evt rettsak...

Anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...