Gå til innhold

Apropos morrabrød....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo unnskylder seg hele tiden med det han kaller for blodansamling...tihi, for at han ikke vil stå opp om morgenen med sønnen vår....jeg tror han synes det er ubehagelig.....vel tilbake til saken. Denne "blodansamlingen" er det samme som morrabrød sant?

Jeg har alltid trodd at de får det fordi de blir kåte, men sambo påstår at dt ikke nødvendigvis har noe med det å gjøre...det er bare blodansamling

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De trenger ikke være kåt for å få das brot

Skrevet

Det at de har morrabrød trenger ikke bety at de er kåte nei.

Skrevet

Har hørt at de får stivert 7 ganger for natten i snitt. Og tviler på at de er kåt alle 7 gangene. Morrabrød er vel bare noe de må "slite" med uten å være kåt.

Skrevet

Om de ligger på magen eller det ene benet trukket opp blir del lett en liten bloansamlig hos menn. Morrabrød er skjeldent et resultat av kåthet...men den funker jo alikavel :D

Skrevet

er en mekanisme som "slår ut" om mannen må tisse imens han sover, slik at det ikke går galt, faktisk. syns det ble mindre delikat etter jeg fikk vite det. så derfor velger jeg fortsatt tro at det er fordi gutten min er en viril hingst;) grrr

Skrevet

leste det i woman, på "guttesida" :)

Skrevet

Jeg hørte det at det var ikke pga kåtet mannfolka våknet med mårrabrød, men det var en refleks fra kroppens side og det for at de har urinblæra full av urin.

Men om det stemmer aner jeg ikke?!?!

Skrevet

Jeg å har hørt det er fordi urinblæra er full. Så fort mennene får kommet seg på do å tømt seg så er den slapp igjen. Har ingenting med kåthet å gjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...