Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hehe.. 26 grader her i dag og hvis ikke det blåser en liten bris på meg så blir det nesten for mye. Og er bare i uke 27. Vurderer nesten å kjøpe et sånt barnebasseng til meg selv i sommer, så kan jeg sitte oppi der og plaske. Vil trolig se temmelig morsomt ut for naboene, en svær hval i et lite basseng. Hehehe!
Madamina Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Ingen dum ide! Spesielt med tank om beina fylles opp med vann.
Mrs. Bouquet Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Det gjorde jeg forrige graviditet for (sommer 2006, grusomt varmt). Kjøpte ett lit stort med "lokk" og rensepumpe.Var et slikt coop medlemstilbud. Var verdt hver krone, minuset var at jeg ikke hadde mulighet for å tømme det for vann selv og rengjøre det, og ingen var særlig behjelpelige heller så det ble kastet. Låg oppi en sånn stor badering kjøpt på Mallorca store deler av dagene, deilig.....ikke mye annet som var deilig den sommeren. I år har jeg kjøpt et litt mindre baseng til jenta vår. Stort nok til å kunne dykke under magen og ræva i alle fall, men liten nok til at det er mulig å skifte vann hver dag. Så ideen din anbefales.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 Hihi. Bor i borettslag, i firemannsbolig, her er naboer på absolutt alle kanter. Ler bare ved tanken. Kanskje et sånt oppblåsbart som jeg hadde da jeg var liten kan brukes. Koster sikkert ikke mye og dekker vel magen hvis jeg legger meg ned.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Dette tror jeg at jeg vil gjøre når jeg skal ha ferie;) Ha et lite plaskebasseng å duppe føttene og baken i;) Hehe.. Den lille kan jo bruke dette senere;)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2008 Hvor får man kjøpt dette for en billig penge?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Æ har tænkt tanken sjøl om å kjøpe et svært basseng på over 5000 liter me sånn rænse pumpa å ha i sommer ;-) kosta 600-700 på Jysk trur æ:-) På jysk å europris har dm billige basseng i forskjellige størrelsa :-)
bratt Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Dette har jeg tenkt på også, vet ikke om jeg skal ha et litt mer avansert basseng, eller et som ikke koster så mye, men jeg finner ikke noe i Stavanger, Sola, Sandnes området. Noen her inne som har vært og kjøpt et i disse områdene, trenger ikke være så avansert men det ¨må være litt stort og litt dypt, så jeg kan flyte litt rundt:) Jeg venter tvillinger i august, og elsker solen, men trenger litt avkjøling i sommer:)
Mrs. Bouquet Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 bratt På toysrus har de ett som tar 12000 liter vann og koster 2000 kr komplett med pumpe, rengjøringssett, trekk og underlag. http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=fdsgp#/page0/
bratt Skrevet 1. juni 2008 #11 Skrevet 1. juni 2008 Tusen takk for hjelpen, da kjører vi der i morgen og får det ut i hagen. Vært utrolig varmt i dag, så har sprayet meg med vann hele dagen. Lykke til med graviditeten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå